Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність |
014 Середня освіта |
Предметна спеціальність |
014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) |
Освітня програма |
Середня освіта (Англійська мова і друга іноземна мова) |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (0 академічних годин), практичні заняття (40 академічних годин) |
Форма контролю |
6 – диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Третя іноземна мова (І модуль)» спрямоване на засвоєння лексичного мінімуму та основних граматичних правил французької мови, необхідних для формування вмінь та навичок читання та розуміння простих текстів, сприйняття та розуміння усного мовлення, ведення нескладних діалогів на побутові теми, графічних та орфографічних умінь і навичок, розвитку зв’язного усного та письмового мовлення; формування іншомовної комунікативної компетентності, тобто здатності й реальної готовності студентів здійснювати іншомовне спілкування й досягати взаєморозуміння з носіями інших культур, а також розвиток і виховання студентів засобами навчального предмета.
Завдання дисципліни полягають у формуванні в здобувачів ІК, що полягає у здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти та фахових компетентностей:
ЗК 6 Здатність до міжособистісної взаємодії.
ЗК 7 Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
ЗК 11 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
СК 5 Здатність формувати іншомовну комунікативну компетентність учнів.
СК 7 Здатність чітко й виразно висловлювати думку, використовувати знання законів техніки мовлення: правильна постановка дихання, розвиток голосу, чітка та зрозуміла дикція, нормативна орфоепія.
СК 8 Здатність спрямовувати експресивні, емоційні, логічні засоби мови для досягнення запланованого прагматичного результату.
СК 10 Здатність брати участь у різних формах професійної комунікації (семінари, конференції, засідання методичного об’єднання, круглі столи, дискусії) та презентувати власні наукові дослідження в галузі освіти та філології.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Третя іноземна мова (І модуль)» є:
ПР 6 Володіти знаннями про систему мови загалом, уміти виділяти галузі філології, окреслювати коло їх основних проблем.
ПР 18 Уміти застосовувати отримані теоретичні знання з граматики на практиці, розуміти різноманітні граматичні структури і розкривати інформацію; ефективно і гнучко використовувати знання з граматики в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування; висловлюватися з необхідним ступенем деталізованості складності, демонструючи вільне володіння прийомами структурної побудови тексту, засобами зв'язності та цілісності на синтаксичному рівні.
ПР 23 Уміти: вести бесіду на сімейні побутові, соціально-культурні теми; розуміти усне мовлення співрозмовника, лектора або диктора у записі в межах пройденої тематики в середньому темпі мовлення; перекладати тексти середньої складності на соціально-культурні теми з французької мови на українську і з української мови на французьку письмово й зі словником, дотримуючись граматичних норм обох мов.
ПР 24 Бути здатним забезпечувати як усне, так і письмове міжмовне посередництво у різноманітних повсякденних та професійних ситуаціях. Уміти працювати зі словниками різних видів, а також із довідково-інформаційною літератури та новітніми інформаційними технологіями у процесі медіації та частково перекладу.
ПР 26 Уміти створювати усні й письмові тексти різних жанрів і стилів державною та іноземною (іноземними) мовами. Уміти анотувати та реферувати тексти різних типів та жанрів.
Оволодіння початковим рівнем третьої іноземної мови спирається на знання, навички й уміння, здобуті під час вивчення інших дотичних навчальних дисциплін, зокрема: «Вступ до мовознавства», з якими встановлено міждисциплінарні зв’язки на засадах інтеграції та науковості.
Тема 1. Des informations personnelles. Une famille. Loisirs. Les articles. Les nombres. Les verbes. Les verbes au présent. Les adjectifs possessifs. Le masculin et le féminin des professions.
Тема 2. Faire des courses alimentaires et commander au
restaurant. La ville et les transports. Des questions. Le singulier et le pluriel des noms. Les prépositions de lieu. La quantité non définie. La fréquence. L’impératif. Les connecteurs.
Тема 3. Les vêtements et la météo. L’heure et les activités. Le genre et le nombre des adjectifs. Le futur proche. La place des adjectifs. L’adjectif démonstratif. Les verbes pronomineaux au présent. Le passé recent.
Тема 4. Le logement. Au travail. Le passé composé. Les prépositions de lieu L’obligation et l’interdiction. Les pronoms COD. Les pronoms relatifs.
Тема 5. Le sport et la santé. Le voyage. Le pronom y. Le conseil. La comparaison. L’imparfait.