Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 073 Менеджмент |
Освітня програма | Менеджмент |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять | самостійна робота 180 академічних годин |
Форма контролю | Залік |
Мета навчальної дисципліни: підвищення рівня набуття компетентностей здобувачами щодо: здійснення освітнього процесу, навчання, розвитку і професійної підготовки здобувачів; розвитку педагогічних вмінь проведення фахових навчальних занять, виховних заходів зі здобувачами у закладах вищої освіти, формування компетентностей використання різноманітних психолого-педагогічних технологій та методик викладання дисциплін фахового спрямування.
Знання та навички, надбані здобувачем при вивченні даної дисципліни, необхідні йому для професійної викладацької діяльності.
ЗК 4. Здатність до професійного спілкування з колегами, широким академічним товариством та громадськістю як на національному, так і на міжнародному рівнях для реалізації інноваційного проєкту або розв’язання наукової проблеми, брати активну участь у дискусіях та формулювати власну думку.
ЗК 10. Здатність здійснювати наукову та педагогічну діяльність (навчання, виховання, розвиток і професійну підготовку здобувачів) на основі етичних норм з дотриманням ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей.
ЗК 11. Здатність до педагогічної діяльності із дотриманням академічної та професійної доброчесності.
СК 10. Здатність до самовдосконалення у професійній сфері протягом життя, відповідальність за навчання інших при проведенні науково-педагогічної діяльності та наукових досліджень в менеджменті.
Програмні результати навчання
ПРН 6. Набуття універсальних навичок дослідника:
– усної і письмової презентації результатів власних досліджень українською та іноземною мовами;
– застосування сучасних інформаційних технологій у науковій та освітній діяльності;
– організації та проведення навчальних занять, розроблення авторських навчальних курсів та їх презентації;
– застосування форм проєктного управління в організаціїї наукових досліджень, захисту та впровадження результатів наукових досліджень з урахуванням норм академічної етики, реєстрації прав інтелектуальної власності;
– підготовки результатів наукових досліджень та їх публікації у фахових вітчизняних та закордонних рецензованих національних або міжнародних виданнях, оприлюднення іноземними мовами результатів дослідження на наукових конференціях
ПРН 7. Здатність ефективно організовувати науково-дослідну діяльність; розробляти план проведення науково-дослідних робіт; генерувати власні наукові ідеї; зрозуміло, наглядно та переконливо описувати результати наукової роботи, успішно захищати одержані результати на основі індивідуальних досліджень; використовувати та визнавати результати інших членів наукової групи з дотриманням норм професійної та академічної доброчесності.
ПРН 11. Знання та розуміння принципів і системи управління та нормативно-правової бази організації освітньої діяльності у ЗВО, вимог до її науково-методичного забезпечення, інноваційних форм, інформаційно-комунікаційних методів, засобів, технологій навчання на засадах академічної доброчесності.
Завдання навчальної дисципліни: ознайомлення зі структурою й особливостями функціонування закладів вищої освіти, їх матеріально-технічною базою; ознайомлення з педагогічним досвідом керівників дисертаційного дослідження; удосконалення й поглиблення компетентностей з обраного напряму досліджень, оволодіння методикою проведення практичних та лабораторних робіт дисциплін професійного спрямування; ознайомлення з роботою куратора-тьютора, організація та проведення виховної роботи в групі.
Передумови для вивчення дисципліни: вивчення дисципліни ґрунтується на знаннях, набутих аспірантами в результаті вивчення дисциплін: сучасні освітні технології у вищій освіті, лідерство та ефективні комунікації.
Програмні результати навчання
Згідно з вимогами освітньо-наукової програми, аспіранти повинні знати:
особливості освоєння та системного аналізу через наукове сприйняття і критичне осмислення нових знань в предметній та міжпредметних галузях;
особливості самовдосконалення, адаптації та дії в нових ситуаціях, прояву креативності;
повинні вміти:
володіти навичками самостійного оволодіння новими знаннями, використовуючи сучасні освітні технології, навичками професійної аргументації при розборі стандартних ситуацій у сфері управління; методами аналізу виробничо-господарської діяльності підприємства і його підрозділів та оцінки ринкових позицій підприємства;
доступно, на високому науковому рівні, доносити сучасні наукові знання та результати досліджень з економічної галузі до професійної та непрофесійної спільноти.
Критерії оцінювання результатів навчання
Критерієм успішного проходження здобувачем освіти підсумкового оцінювання може бути досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни.
Мінімальний поріг рівня оцінки варто визначати за допомогою якісних критеріїв і трансформувати в мінімальну позитивну оцінку числової (рейтингової) шкали.