РОБОТА КОНФЕРЕЦІЇ БУДЕ ПРОВОДИТИСЬ ЗА ТАКИМИ СЕКЦІЯМИ:
- Проблеми економічної безпеки в умовах викликів і загроз воєнного стану.
- Проблеми та перспективи забезпечення фінансової стабільності в період відбудови національної економіки.
- Ризики й загрози економічній безпеці в умовах військової агресії.
- Механізм забезпечення економічної безпеки держави, регіону, підприємства в умовах Євроінтеграції.
Робочі мови: українська, англійська.
Для участі в конференції необхідно до 20 вересня 2022 року направити заявку на участь у конференції, тези доповіді обсягом до 2-х сторінок (обов’язково 1 чи 2 повні сторінки) та копію квитанції про оплату організаційного внеску на електронну адресу k52@nupp.edu.ua. У заявці вказати формат участі. Одержання тез доповідей та заявки на участь повинне бути обов’язково підтверджено повідомленням оргкомітету про отримання на вказану Вами електронну адресу. У випадку неодержання такого підтвердження просимо звернутися до Оргкомітету.
ВИМОГИ ДО ПОРЯДКУ ПОДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ
- перший абзац – УДК, напівжирний, гарнітура – Time New Roman, кегель – 12;
- другий – посередині сторінки прізвище, ім’я та по батькові авторів (повністю), напівжирний курсив, гарнітура – Time New Roman, кегель – 12;
- третій – посередині сторінки посада, науковий ступінь, вчене звання, місце роботи (навчання), курсив, гарнітура – Time New Roman, кегель – 12;
- четвертий – посередині сторінки назва доповіді великими літерами, гарнітура – Time New Roman, кегель – 12;
- далі розміщується текст доповіді, текстовий редактор – Microsoft Word, формат сторінки А4 (297х210 мм), орієнтація – книжкова, поля – 25 мм; гарнітура – Time New Roman, кегель – 12, міжрядковий інтервал – 1,0, стиль – Normal, абзацний відступ – 1 см;
- посилання в тексті оформлюють у квадратних дужках – [2, с. 56];
- список використаних джерел розміщується наприкінці тексту і має бути оформлений відповідно до стандартів бібліографічного опису;
- назва файла повинна відповідати прізвищу та імені учасника конференції латиницею (наприклад, Ivanenko_Petro.doc).
Зразок оформлення тез доповіді
|
Результати роботи конференції та збірник матеріалів у PDF-форматі будуть оприлюднені на сайті університету (www.nupp.edu.ua ) у розділі «Заплановані наукові заходи».
КООРДИНАТИ ОРГКОМІТЕТУ
(066) 184-57-96 – Фурманчук Оксана Сергіївна;
(050) 634-28-43 – Глушко Аліна Дмитрівна;
(095) 460-71-30 – Свистун Людмила Анатоліївна.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВНЕСОК
Організаційний внесок за участь у конференції становить 100 грн. Кошторис включає витрати на роздатковий матеріал, видання програми, макетування та друк збірника тез доповідей, електронних сертифікатів учасників. Кошти перераховувати на реєстраційний рахунок університету: IBAN UA778201720313201002201009727 в ДКС України у м.Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 02071100, з позначкою «Конференція кафедри фінансів». Тези докторів наук приймаються безкоштовно.
Учасники конференції також можуть подавати наукові статті до колективної монографії, видання якої планується у країні ЄС після проведення конференції. Детальну інформацію можна отримати за адресою k52@nuрр.edu.ua
ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
29 вересня 2022 року
930 – 1000 – реєстрація учасників (в on-line режимі на платформі Zoom та off-line в ауд. 218).
1000–1230 – пленарне засідання (в on-line режимі на платформі Zoom та off-line).
1230–1300 – перерва.
1300–1500 – робота секцій (в on-line режимі).
1500–1530 – підведення підсумків роботи конференції (в on-line режимі).
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», який розташований за адресою: 36011, м. Полтава, Першотравневий проспект, 24, центральний корпус, ауд. 218.
Програма конференції Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції