VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця»

2021-05-05 09:00 - 2021-05-05 17:00

Вельмишановні колеги!

Запрошуємо Вас узяти участь у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця», яка відбудеться 5 травня 2021 року в Національному університеті «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

Мета конференції: обговорення актуальних питань застосування інноваційних технологій у процесі іншомовної підготовки студентів закладів вищої освіти, обмін досвідом, визначення перспектив подальших наукових досліджень.

Напрями роботи:

  1. Актуальні проблеми іноземної філології та перекладознавства.
  2. Міжкультурна комунікація.
  3. Інноваційні методики та технології викладання іноземних мов у закладах вищої освіти.
  4. Слово і текст у просторі культури.
  5. Аспекти інтелектуальної власності в системі вищої освіти.

Мови конференції: українська, англійська, німецька, французька, іспанська.

Підготовлені на основі доповідей статті будуть опубліковані після конференції у Науковому віснику Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія». Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету Серія «Філологія» включено до категорії «Б» Переліку наукових фахових видань України зі спеціальності 035 «Філологія» на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України № 1471 від 26.11.2020 р. (додаток 3).

Увага! Статті перевіряються на наявність плагіату за допомогою програмного забезпечення Unicheck.

Для участі у конференції необхідно до 26 березня 2021 року надіслати на електронну адресу nupp.conference@gmail.com у вигляді прикріплених файлів такі матеріали:

1) статтю (файл із назвою «Прізвище автора_стаття», наприклад: Ivanenko_stattia.doc);

2) заявку на участь у роботі конференції (Ivanenko_zaiavka.doc);

3) відскановану квитанцію (або фотокопію) чека про оплату вартості організаційного внеску (Ivanenko_oplata.jpg);

4) обов’язково рецензію наукового керівника або витяг із протоколу кафедри з рекомендацією статті до друку (для учасників без наукового ступеня).

Організаційний внесок

  1. Для очних учасників – 1200 грн (публікація статті, уключаючи один друкований примірник журналу, перевірка статті на наявність плагіату за допомогою програмного забезпечення Unicheck, публікація програми конференції, сертифіката учасника конференції, їх розсилка Укрпоштою, кава-брейк та організаційні витрати).
  2. Для заочних учасників – 1100 грн (публікація статті, включаючи один друкований примірник журналу, перевірка статті на наявність плагіату за допомогою програмного забезпечення Unicheck, публікація програми конференції, сертифіката учасника конференції, їх розсилка Укрпоштою).

Кошти за організаційний внесок та публікацію статей необхідно переказати на розрахунковий рахунок університету.

Отримувач: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

IBAN: UA 778201720313201002201009727

Свідоцтво платника ПДВ № 23992918

ДКСУ ІПН 020711016348

МФО 820172

Код ЄДРПОУ 02071100

Код призначення платежу: 25010100

Обов’язково в призначенні платежу вказати: Конференція кафедри загального мовознавства та іноземних мов; прізвище та ініціали автора.

Розміщення учасників

Фінансові витрати (проживання в готелі, харчування, проїзд) забезпечуються учасниками конференції. Про необхідність бронювання місць у готелі слід повідомити телефоном до 15 квітня 2021 р.

Контакти оргкомітету конференції

+38 (066) 427-99-10 – кафедра загального мовознавства та іноземних мов

е-mail: nupp.conference@gmail.com

Координатори конференції:

+38 (066) 323-15-95 – Галаур Світлана Петрівна;

+38 (050) 765-24-97 – Федоренко Юлія Петрівна;

+38 (066) 065-72-27 – Антонець Еліна Леонідівна (з питань поселення).

Територіальне розташування

Місце проведення конференції – центральний корпус Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», розташованого за адресою: 36011, м. Полтава, Першотравневий проспект, 24.

План роботи конференції

05.05.2021

900 – 1100 – реєстрація

1100 – 1300 – відкриття конференції та пленарне засідання

1300 – 1400 – кава-брейк

1400 – 1600 – секційні засідання

1600 – 1700 – підбиття підсумків конференції

Правила, зразок оформлення статті та заявка: Інформаційний лист