ОСНОВНІ ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
Актуальні проблеми та перспективи розвитку фінансового ринку: світовий досвід та українські реалії.
Забезпечення фінансової безпеки України в сучасних умовах.
Тенденції та напрями розвитку грошово-кредитного ринку України.
Управління фінансами суб’єктів підприємництва: проблеми теорії та практики.
Проблеми обліку, аудиту і оподаткування діяльності суб’єктів підприємництва в контексті імплементації європейських практик господарювання.
Робочі мови: українська, англійська.
Для участі в конференції необхідно до 19 листопада 2025 року направити заявку на участь у конференції, тези доповіді обсягом до 2-х сторінок (обов’язково 1 чи 2 повні сторінки) та копію квитанції про оплату організаційного внеску на електронну адресу k52@nupp.edu.ua. У заявці вказати формат участі. Одержання тез доповідей та заявки на участь повинне бути обов’язково підтверджено повідомленням оргкомітету про отримання на вказану Вами електронну адресу.
Вимоги до порядку подання та оформлення тез доповідей
Збірник матеріалів у PDF-форматі буде оприлюднено на сайті університету (www.nupp.edu.ua ) у розділі «Заплановані наукові заходи».
КООРДИНАТИ ОРГКОМІТЕТУ
(066) 904-89-33 – Вовченко Оксана Сергіївна; (050) 242-27-13 – Худолій Юлія Сергіївна;
(095) 460-71-30 – Свистун Людмила Анатоліївна.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВНЕСОК
Організаційний внесок за участь у конференції становить 200 грн. Кошторис включає витрати на роздатковий матеріал, видання програми, макетування та друк збірника тез доповідей, електронних сертифікатів учасників. Кошти перераховувати на реєстраційний рахунок університету: IBAN UA628201720313261013201009727 в ДКС України у м.Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 02071100, код призначення платежу: 25010100, з позначкою «Конференція кафедри фінансів». Одноосібні тези докторів наук приймаються безкоштовно.
ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
27 листопада 2025 року
9:30 – 10:00 – реєстрація учасників (в on-line режимі на платформі Zoom та off-line в ауд. 218 Ц).
10:00–12:30 – пленарне засідання (в on-line режимі на платформі Zoom та off-line в ауд. 218 Ц).
12:30–13:00 – перерва.
13:00–15:00 – робота секцій (в on-line та off-line режимі).
15:00–15:30 – підведення підсумків роботи конференції (в on-line та off-line режимі).