2022-03-25

Керівний комітет із питань освіти Ради Європи підтримав Україну

На 1-му пленарному засіданні 15-17 березня 2022 року Керівний комітет з питань освіти Ради Європи одностайно затвердив заяву про вплив на освіту агресії Російської Федерації проти України, в якій комітет висловив глибоку стурбованість з приводу значної загрози щодо права на освіту внаслідок російської агресії та засудив ворожі дії окупанта.

Керівний комітет із питань освіти Ради Європи підтримав Україну

15-17 березня 2022 року в місті Страсбург (Франція) відбулося засідання Керівного комітету Ради Європи з питань освіти. Учасники засудили агресію Російської Федерації та окреслили конкретні кроки на підтримку нагальних освітніх потреб українських біженців і тих, хто залишився в країні.

Засідання розпочалося позачерговою сесією, у межах якої пройшли дебати «Освіта під час кризи: надзвичайні заходи для українських біженців і країн їхнього перебування». Члени комітету обговорили поточну ситуацію в Україні, а також негативні наслідки для її системи загальної середньої та вищої освіти, спричинені збройною агресією з боку Російської Федерації. Також була приділена увага ситуації в сусідніх країнах, які приймають сотні тисяч біженців, зокрема школярів і студентів. Участь у обговорені взяли представники 23 країн.

Обговорення охопило обмін думками зі Спеціальним представником Генерального секретаря Ради Європи з питань міграції та біженців Лейлою Каячик, яка запропонувала можливі шляхи вирішення нагальних потреб біженців у освітній сфері шляхом реалізації Плану дій Ради Європи щодо захисту вразливих осіб у контексті міграції та притулку в Європі (2021-2025).

Учасники дебатів засудили дії Російської Федерації та висловили солідарність з Україною. Члени комітету одноголосно підтримали спільну Заяву про вплив на освіту агресії Російської Федерації проти України. У ній окреслено конкретні кроки на підтримку нагальних освітніх потреб українських біженців і тих людей, які залишилися в Україні.

Нагадаємо, ОЕСР обмежила участь РФ у міжнародних порівняльних дослідженнях у сфері освіти.