2025-10-01

«Код матриць»: у Полтавській політехніці відбувся математичний квест

У Полтавській політехніці студенти спеціальності Комп’ютерна інженерія перетворили вищу математику на захопливу пригоду. Під час командної гри «Код матриць» вони змагалися у швидкості мислення, розв’язували завдання з матрицями та векторами, працювали в Kahoot і, зрештою, об’єднавши зусилля, розкрили головний код – «Комп’ютерна інженерія».

«Код матриць»: у Полтавській політехніці відбувся математичний квест

Чи може вища математика бути драйвовою, інтригуючою й навіть трошки детективною? Виявляється, так! У цьому переконалися студенти спеціальності F7 Комп’ютерна інженерія, які взяли участь у командній грі «Код матриць», організованій кафедрою вищої та прикладної математики Навчально-наукового інституту інформаційних технологій та робототехніки Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». Захід відбувся в рамках вивчення дисципліни Вища математика, організатором якого виступила викладачка та завідувачка кафедри, кандидат фізико-математичних наук, доцент Наталія Ічанська.

 Замість звичного аудиторного формату студенти занурилися у справжній математичний квест. Учасники об’єдналися у дві команди:

• «Теоретики» на чолі з капітаном Артемом Полтавцем,

• «Практики», якими керував Віталій Вольський.

На гравців чекали різні випробування: від швидкісного теоретичного батлу у Kahoot до практичних завдань із матрицями та векторами, де потрібно було застосувати логіку та командну роботу. Кульмінацією стало фінальне завдання - розгадати головний код. У фіналі брали участь абсолютно всі члени команд. Кожна правильна відповідь наближала їх до розгадки та отримання частини коду.

 «Теоретики» зуміли першими дістатися до перемоги, але справжньою інтригою стало фінальне слово, яке вийшло тільки тоді, коли команди об’єднали результати. Фінальне словосполучення символічне – «Комп’ютерна інженерія».

Таким чином гра показала студентам головну істину: математика — це не сухі формули, а ключ до розуміння сучасних технологій. А ще — що без співпраці навіть найсильніші теоретики чи практики не зможуть досягти результату.

Чому це важливо для майбутніх інженерів?

Подібні освітні формати — не просто розвага. Вони розвивають критичне та логічне мислення; вчать швидко ухвалювати рішення в умовах обмеженого часу; формують командні та лідерські навички; знайомлять студентів із сучасними цифровими інструментами навчання; показують, як знання з Вищої математики реально працюють у контексті майбутньої професії. 

Гра «Код матриць» стала яскравим прикладом того, як у Полтавській політехніці поєднують фундаментальність математичної підготовки з інтерактивністю та креативністю сучасної освіти. Адже тут студенти не просто «вчать математику» — вони проживають її як частину своєї інженерної підготовки, розуміючи, що кожна формула і кожен алгоритм мають практичний сенс.

 

Медіацентр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»