2025-12-08

Навчально-науковий інститут інформаційних технологій та робототехніки Полтавської політехніки взяв участь у Tech Unity: Clusters Forum у Києві

Делегація Полтавської політехніки взяла участь у Tech Unity: Clusters Forum – масштабній національній події, що об’єднала ІТ-кластери, технологічний бізнес, освіту, інвесторів і державний сектор.

Навчально-науковий інститут інформаційних технологій та робототехніки Полтавської політехніки взяв участь у Tech Unity: Clusters Forum у Києві

2 грудня 2025 року делегація Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» – директор навчально-наукового інституту інформаційних технологій та робототехніки Володимир Пенц, заступник директора Ксенія Вергал, завідувач кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Олена Двірна та студенти – відвідали Tech Unity: Clusters Forum, масштабну національну подію, що зібрала понад 3000 учасників, 500 компаній та 40 спікерів у Києві.

Форум уперше об’єднав на одному майданчику всі ІТ-кластери України, представників технологічного бізнесу, державного сектору, інвесторів, закладів освіти та оборонної індустрії. Під час події обговорювалися стратегічні напрями розвитку технологічної екосистеми держави, виклики цифрової економіки та можливості використання штучного інтелекту у різних галузях.

Програма заходу була побудована навколо семи треків – від розвитку талантів і цифрової трансформації до інновацій, інвестицій та подвійних оборонних технологій. Представники Полтавської політехніки взяли участь у робочих сесіях, де обговорювалися нові моделі співпраці між університетами та ІТ-компаніями, а також шляхи практичного впровадження інновацій у навчальний процес для узгодження освітніх програм із вимогами роботодавців.

Візит на форум став продуктивним майданчиком для зміцнення партнерств з провідними компаніями – SoftServe, EPAM, Nix Solutions та українських ІТ-кластерів.

Університет і надалі залишатиметься активним учасником технологічної спільноти, розширюючи співпрацю з ІТ-галуззю та впроваджуючи сучасні практики у свої освітні програми.