2020-10-09

Психологічна служба запустила чат-бот підтримки для студентів

Студенти відтепер можуть звертатися за безкоштовною психологічною підтримкою та консультаціями через спеціально створений чат-бот.

Психологічна служба запустила чат-бот підтримки для студентів

Студент групи 402-ЕМ Навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту Богдан Похідня розробив спеціальний чат – бот для психологічної служби університету @NUPP Psychological Support.

Студенти Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» можуть звертатися за безкоштовною психологічною підтримкою, обравши найзручніший формат для спілкування з практичним психологом університету – особиста зустріч, тестові повідомлення у Viber, Telegram, інших соціальних месенджерах, телефонним чи відеозв’язком. Це ще один сервіс університету для студентів – уже функціонує чат – бот, де студенти дізнаються розклад навчальних занять.

«Якщо ви невпевнені у власних силах, страждаєте від нападів тривожності, не можете впоратися з негативними емоціями, звертайтеся за допомогою до психологічної служби університету. Спеціально створений чат-бот допоможе подолати власну сором’язливість і страх бути не почутими, уникнути непорозуміння з дорослими та однолітками. В умовах пандемії зростає рівень тривожності, молодим людям часом немає просто до кого звернутися, щоб поділитися наболілим, відволіктися. Для зручності психологічні консультації надаватимемо через дуже доступний сервіс, адже студенти чимало часу проводять у смартфонах і формат особистих зустрічей не для всіх підходить», – прокоментувала практичний психолог Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Вікторія Даценко.

Для користування чат-ботом здійсніть шість нескладних дій:

1. Встановіть та зареєструйтесь в месенджері Telegram. Для цього оберіть країну зі списку, введіть свій номер телефону і введіть код-підтвердження, який прийде в СМС-повідомленні. У спеціальні поля напишіть ім’я або нікнейм та натисніть галочку підтвердження. Запустіть додаток.

2. Підпишіться на канал університету – https://t.me/poltava_polytechnic.

3. Підпишіться на бота – набирайте в пошуку @NUPP Psychological Support і натисніть «Розпочати».

4. Опишіть своє питання чи проблему у рядку «Ваш запит (проблема)».

5. Виберіть найзручніший формат для спілкування у рядку «Обрати соціальну мережу для консультацій». Конфіденційність, можливість відверто поговорити про проблеми та отримані негативні емоції, сприятлива атмосфера гарантовані!

6. Надішліть власний телефонний номер для встановлення контакту – на телефон психолога надійде сповіщення з отриманою інформацією. З вами зв’яжуться найзручнішим способом та нададуть необхідну допомогу.

Медіацентр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»