Над розробкою Маркетингової стратегії міста уже кілька місяців поспіль працюють полтавська громада, міська рада спільно з Інститутом регіонального розвитку Полтави та Проектом міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС).
Бренд міста – один із важелів залучення туристів та інвесторів і популяризації міста серед полтавців. Тому головною метою заходу стало «вирощування» бренду Полтави у міському просторі, культурному житті міста, системі міського управління та генерація ідей проектів з промоції міста.
Учасникам «відкритого простору» презентували головну ідею, яку необхідно втілити: «Полтава — історичне місто камерності та надії, колиска унікальних людей, місто традицій і справжньої української смачної кухні, затишне місто для душі, зелений листок на течії життя».
Студенти політехніки мали змогу ознайомитися із розробками практиків і фахівців, попрацювати над реальним кейсом та презентувати свою ідею.
Проекти з розвитку бренду міста розглядались за трьома напрямками:
- проекти щодо візуалізації, закріплення бренду міста в міському середовищі та інфраструктурі, зокрема формування інвестиційних продуктів, створення сучасної туристичної інфраструктури, громадського простору, транспорту та послуг;
- проекти, спрямовані на пожвавлення бренду міста в культурному середовищі міста, зокрема проведення ділових і культурно-мистецьких заходів для мешканців;
- проекти щодо впровадження маркетингової стратегії, промоції та просування бренду міста.
Згідно з дорожньою карти розробки маркетингової стратегії міста, на цьому завершився перший етап – «Позиціонування міста». Другий етап – «Маркетингова комунікація» почався 6 листопада з презентації відібраних проєктів полтавців і продовжився підбором інструментів маркетингової комунікації та формуванням стратегічних цілей.
Медіа-центр Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»