2025-05-22

У Полтавській політехніці відбулися заходи, присвячені дням Європи в Україні

У рамках Днів Європи кафедра міжнародних економічних відносин та туризму традиційно провела брейн-ринг «Україна – ЄС: відоме та невідоме». У заході взяли участь команди студентів спеціальностей Міжнародні економічні відносини, Маркетинг і Фінанси.

У Полтавській політехніці відбулися заходи, присвячені дням Європи в Україні

Вже стало доброю традицією проведення кафедрою міжнародних економічних відносин та туризму у травні в рамках Днів Європи в Україні брейн-рингу «Україна – ЄС: відоме та невідоме» серед студентів Полтавської політехніки.

У межах роботи Євроклубу «NEW STAR» 14 травня 2025 року студенти та викладачі мали змогу долучитися до цього цікавого просвітницького заходу та отримати багато нової корисної інформації про Європейський Союз та європейську інтеграцію України.

Цього року у брейн-ринзі взяли участь студенти спеціальностей Міжнародні економічні відносини, Маркетинг і Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок. Вони відповідно сформували команди «Міжнародний фешн», «Маркетіно» та «Податкова атака».

Ведучою заходу виступила д.е.н., професор, завідувачка кафедри міжнародних економічних відносин та туризму Ірина Чичкало-Кондрацька

Журі конкурсу – заступник директора Навчально-наукового інституту фінансів, економіки, управління та права Володимир Биба; Голова профспілкового комітету студентів та аспірантів Андрій Касьян; заступниця Голови профспілкового комітету студентів та аспірантів Руслана Бородай.

Команди вели запеклу боротьбу за перемогу протягом двох турів –  «Питання-відповідь» та «Міні-презентація країни ЄС».

У першому турі учасники показали свої знання щодо історії Євросоюзу, сучасних подій, економіки, політики та інституцій ЄС, євроінтеграції України тощо. 

Другий тур вимагав від студентів використання не тільки теоретичних знань щодо процесу європейської інтеграції, а й креативності у висловлюванні власних поглядів на сучасне життя країн Євросоюзу.

При проведенні міні-презентації країн ЄС команди проявили глибокі знання про економіку, політику, соціально-культурне життя таких країн, як Франція, Італія та Люксембург.

Вболівальники із захватом спостерігали за презентаціями команд, адже кожна із них намагалася передати колорит обраної країни через музику, танці, показ мод, їжу, цікаві факти.

На думку журі команди справді у повній мірі розкрили не тільки свої креативні підходи, а й кулінарні уподобання, презентувавши страви національної кухні обраної країни.

Таким чином, за результатами двох турів перше місце отримала команда «Міжнародний фешн», друге місце – «Податкова атака», а третє –  «Маркетіно».

Усі команди показали гарні знання, проявили командний дух, творчі здібності й уміння злагоджено працювати.

 

 

Медіацентр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»