Директор ТОВ «Хайсенс Україна» Юрій Стратій презентував основні напрями роботи компанії, детально зупинився на системах кондиціонування повітря та енергоефективності техніки від цього бренду.
Слухачами стали студенти Миргородського художньо-промислового коледжу імені М.В. Гоголя Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» та Полтавського коледжу нафти і газу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». Модераторами заходу були к.т.н., завідувач кафедри теплогазопостачання, вентиляції та теплоенергетики, професор Юрій Голік та к.т.н., доцент Дмитро Гузик.
«Представництво компанії в Україні з’явилося у 2017 році. Спочатку на ринку були представлені телевізори Hisense, а до кінця року з’явилися кондиціонери», – говорить директор ТОВ «Хайсенс Україна» Юрій Стратій. – «Сьогодні компанія пропонує великий асортимент сучасних мульти-спліт систем, які прийшли на заміну мобільним, канальним, касетним та настінним кондиціонерам».
Лекція завершилась жвавою дискусією про переваги і недоліки кліматичної техніки, різницю між промисловим і домашнім кондиціюванням, а найактивніші її учасники навіть отримали призи.
Кульмінацією стала презентація стенду кліматичного обладнання від компанії Hisense, який подарували університетові. Відтепер він доступний для студентів у лабораторії кафедри теплогазопостачання, вентиляції та теплоенергетики. Стенд дає можливість наочно дослідити процеси в системах кондиціонування повітря.
Hisense – це високотехнологічна компанія, яка починалась 1969 році в Китаї з виробництва радіо. Провідний виробник телевізорів (у 2017 році купили у японської Toshiba підрозділ з виробництва телевізорів), побутової техніки (холодильників, морозильників, пральних машин, кухонних приладів; у 2018 році Hisense викупила 95,4 % акцій компанії Gorenje), техніки для «розумних будинків» і «розумного міста», систем кондиціонування повітря, смартфонів і гаджетів, медичне обладнання та багато іншого. Бренд займає почесне третє місце в світі за обсягом продажів телевізорів, і є безперечним лідером в цій категорії у Китаї, Австралії і ПАР. Компанія налічує близько 75 000 співробітників зі всього світу, має 13 виробничих майданчиків, 12 науково-дослідних центрів і 18 представництв в Європі, Північній Америці, Австралії, Африці і Південно-Східній Азії.
Медіа-центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»