2019-11-21

Відомий бренд презентував новий навчальний стенд кліматичного обладнання

15 листопада директор представництва компанії Hisense в Україні прочитав відкриту лекцію для студентів обох коледжів нашого університету, а навчальна база поповнилась новим стендом кліматичного обладнання

Відомий бренд презентував новий навчальний стенд кліматичного обладнання

Директор ТОВ «Хайсенс Україна» Юрій Стратій презентував основні напрями роботи компанії, детально зупинився на системах кондиціонування повітря та енергоефективності техніки від цього бренду.

Слухачами стали студенти Миргородського художньо-промислового коледжу імені М.В. Гоголя Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» та Полтавського коледжу нафти і газу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». Модераторами заходу були к.т.н., завідувач кафедри теплогазопостачання, вентиляції та теплоенергетики, професор Юрій Голік та к.т.н., доцент Дмитро Гузик.

«Представництво компанії в Україні з’явилося у 2017 році. Спочатку на ринку були представлені телевізори Hisense, а до кінця року з’явилися кондиціонери», – говорить директор ТОВ «Хайсенс Україна» Юрій Стратій. – «Сьогодні компанія пропонує великий асортимент сучасних мульти-спліт систем, які прийшли на заміну мобільним, канальним, касетним та настінним кондиціонерам».

Лекція завершилась жвавою дискусією про переваги і недоліки кліматичної техніки, різницю між промисловим і домашнім кондиціюванням, а найактивніші її учасники навіть отримали призи.

Кульмінацією стала презентація стенду кліматичного обладнання від компанії Hisense, який подарували університетові. Відтепер він доступний для студентів у лабораторії кафедри теплогазопостачання, вентиляції та теплоенергетики. Стенд дає можливість наочно дослідити процеси в системах кондиціонування повітря.

Hisense – це високотехнологічна компанія, яка починалась 1969 році в Китаї з виробництва радіо. Провідний виробник телевізорів (у 2017 році купили у японської Toshiba підрозділ з виробництва телевізорів), побутової техніки (холодильників, морозильників, пральних машин, кухонних приладів; у 2018 році Hisense викупила 95,4 % акцій компанії Gorenje), техніки для «розумних будинків» і «розумного міста», систем кондиціонування повітря, смартфонів і гаджетів, медичне обладнання та багато іншого. Бренд займає почесне третє місце в світі за обсягом продажів телевізорів, і є безперечним лідером в цій категорії у Китаї, Австралії і ПАР. Компанія налічує близько 75 000 співробітників зі всього світу, має 13 виробничих майданчиків, 12 науково-дослідних центрів і 18 представництв в Європі, Північній Америці, Австралії, Африці і Південно-Східній Азії.

Медіа-центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»