2024-11-22

Викладачки ННІ інформаційних технологій та робототехніки пройшли тренінг у рамках міжнародного проєкту із розвитку цифрових компетенцій та штучного інтелекту

Науковиці ННІ інформаційних технологій та робототехніки пройшли тренінг у рамках міжнародного проєкту із розвитку цифрових компетенцій та штучного інтелекту «DTTI (The Deep Tech Talent Initiative) Action in Food».

Викладачки ННІ інформаційних технологій та робототехніки пройшли тренінг у рамках міжнародного проєкту із розвитку цифрових компетенцій та штучного інтелекту

У період з 11 по 21 листопада 2024 року викладачки Навчально-наукового інституту інформаційних технологій та робототехніки Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» — кандидатка економічних наук, доцентка Ксенія Вергал, кандидатка фізико-математичних наук, доцентка Наталія Ічанська, кандидатка фізико-математичних наук, доцентка Олена Двірна, кандидатка економічних наук, доцентка Олександра Кузьменко, старша викладачка Олена Гайтан пройшли національний тренінг у рамках міжнародного освітнього проєкту з розвитку цифрових компетенцій та штучного інтелекту (ШІ) – «DTTI (The Deep Tech Talent Initiative) Action in Food». Цей проєкт має на меті ознайомити з актуальними технологіями та забезпечити необхідними навичками для роботи в умовах цифрової трансформації.

Актуальність штучного інтелекту у світі зростає з кожним роком. Різноманітні технології ШІ, від машинного навчання до автоматизованих систем обробки даних, все частіше проникають у різні сфери життя. У рамках цього тренінгу викладачі отримали знання, що дозволяють їм не лише адаптуватися до нових умов навчання, а й виховувати майбутніх фахівців, здатних ефективно працювати з інноваційними технологіями. Програма тренінгу включала кілька ключових тем, що мають велике значення для розвитку сучасної освіти. Одна з них стосувалася життєвого циклу ШІ-проєкту та етики даних. Учасники отримали детальну інформацію про етапи реалізації ШІ-проєктів, етичні проблеми, що виникають при роботі з даними, а також основи грамотності в обробці інформації, що стає критично важливим у світі, де дані набувають статусу основного ресурсу.

Однією з важливих складових програми тренінгу став модуль, присвячений підприємництву та можливостям використання ШІ без програмування. Учасники дізналися як застосовувати технології комп’ютерного зору, створюючи інноваційні бізнес-моделі без необхідності глибоких технічних знань. Це важливий аспект для тих, хто хоче впроваджувати ШІ в бізнес-процеси, не маючи спеціальної освіти в програмуванні.

Водночас для тих, хто прагне вивчити глибші аспекти ШІ, в рамках тренінгу були висвітлені принципи штучних нейронних мереж та роботи з бібліотеками Python, які є основою для складніших рішень у сфері аналізу даних та комп’ютерного зору.

Підготовка студентів до роботи з ШІ та цифровими інструментами є важливим кроком у підвищенні їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Застосування ШІ в таких сферах, як агропродовольчий сектор, медицина, фінанси та інші, стає все поширенішим. Тому здобуті знання відкривають перед студентами нові можливості для розвитку в багатьох інноваційних сферах.

Навчання нових поколінь фахівців з цифрових технологій і штучного інтелекту – це не просто тренд, а необхідність для адаптації до майбутніх викликів. Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» активно долучається до світового руху в напрямку розвитку цифрових компетенцій, що дозволяє підготувати молодь до сучасних вимог сучасного ринку праці.

Саме тому на базі Полтавської політехніки оголошено набір на курс зі штучного інтелекту для студентів у рамках проєкту DTTI. Програма курсу передбачає два напрями: кодовий (52 академічні години) та некодовий (32 академічні години), що дозволить студентам вибрати навчання відповідно до своїх інтересів та майбутніх кар'єрних цілей. Форма для реєстрації.

Раніше студенти завершили курс Android Development Basics та освоїли мову програмування Kotlin.

 

 

Медіацентр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»