Навчальний курс 076 Бізнес-планування

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

 «Економіка бізнесу»

Обсяг дисципліни

5 кредитів (150 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (30 академічних годин),

практичні заняття (30 академічних годин)

Форма контролю

Екзамен

 

Вивчення дисципліни направлено на набуття студентами теоретичних компетентностей та практичних навичок в сфері планування бізнесу, складання бізнес-плану та його аналізу за функціональними аспектами

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях

ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

СК1. Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької та торговельної діяльності.

СК2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.

СК4. Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких та торговельних структур.

СК5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій та торговельній діяльності.

СК6. Здатність здійснювати діяльність з дотримання вимог нормативно-правових документів у сфері підприємництва та торгівлі.

СК7. Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, та торговельних структур.

СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.

СК11. Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:

ПРН1. Використовувати базові знання з підприємництва та торгівлі й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.

ПРН2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.

ПРН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.

ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.

ПРН7. Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати.

ПРН8 . Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких та торговельних структур.

ПРН10. Діяти соціально відповідально на основі етичних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.

ПРН11. Мати концептуальні наукові та практичні знання у сфері підприємництва і торгівлі, необхідні для подальшого використання на практиці.

ПРН12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.

ПРН14. Застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій та торговельній діяльності.

ПРН15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій та торговельній діяльності за допомогою сучасних методів.

ПРН16. Знати нормативно-правове забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур і застосовувати його на практиці.

ПРН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків.

ПРН22. Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі.

Попередньо опановані дисципліни: мікроекономіка, основи підприємницької діяльності, фінанси бізнесу, інвестування, організація діяльності суб’єктів підприємництва.

Змістовний модуль 1. Методологія планування бізнесу.

Тема 1. Предмет, зміст та структура курсу. Концепція бізнес-плану. Життєвий цикл бізнес-плану.

Тема 2. Інструментарій інвестиційного аналізу.

Тема 3. Критерії оцінювання інвестиційних проектів. Оцінювання проектних рішень в умовах ризику та невизначеності.

Змістовний модуль 2. Функціональні аспекти бізнес-планування.

Тема 4. Маркетинговий аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 5. Технічний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 6. Інституційний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 7. Соціальний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 8. Екологічний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 9. Фінансовий аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 10. Економічний аналіз в бізнес-плануванні.

Координатор Syllabus