Абітурієнту кафедри економіки, підприємництва та маркетингу

 Спеціальність 075 «Маркетинг» спрямована на підготовку кваліфікованих, креативних і конкурентоспроможних фахівців у сфері маркетингу, які володіють сучасними знаннями, економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності суб’єктами господарювання усіх сфер економічної діяльності і маркетингового супроводження стратегічного управління розвитком територіальних громад.

Маркетинг ‒ це аналіз, втілення в життя, а також контроль за прийняттям рішень щодо комплексу маркетингу (продукт, ціна, просування, розповсюдження) для задоволення потреб клієнта та його очікувань як ключових моментів на шляху досягнення цілей і виконання завдань організації. Тут знайдуть себе зосереджені, послідовні особистості, які дотримуються алгоритмів і професійних стандартів, мають звички критичного мислення, ІТ.

Маркетинг – це синтез. Генерування ідей, розробка стратегій, брендінг, рекламні компанії – сфера діяльності фахівців з креативним мисленням. Таким фахівцям потрібно виходити за межі тривіальності та стандартів, бачити майбутній успіх. Таким фахівцям необхідні: творчість, енергійність, комунікативність, знання мов, командна робота.

Маркетинг – це сучасно, бо це: SEO, SMM, Digital, таргетинг, інтернет-реклама, контент та копірайтинг.

Фахівці готуються для організаційної, управлінської, господарської, комерційної діяльності у сфері маркетингу.

Випускники можуть обіймати посади:

  • Керівника з питань комерційної, збутової та логістичної діяльності (Комерційний директор, Директор з маркетингу, Директор з матеріально-технічного постачання та збуту).
  • Фахівець аналітик із дослідження товарного ринку.
  • Рекламіст.
  • Економіст зі збуту та ціноутворення.
  • Фахівець із зв’язків із громадськістю та пресою.
  • Фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку.
  • Фахівець із методів розширення ринку збуту (маркетолог).
  • Агент комерційний.
  • Агент торговельний.
  • Комівояжер.
  • Мерчендайзер.
  • Оператор із постачання.
  • Інспектор товарознавець.

Випускники спеціальності 075 «Маркетинг» конкурентоспроможні фахівці у багатьох сферах, адже дана спеціальність має широкий спектр застосування: від матеріального виробництва до сфери послуг, від приватного бізнесу до транснаціональних корпорацій.

Діють програми обмінів для студентів з провідними університетами Європи.

Переваги спеціальності 075 «Маркетинг»:

Вміння формувати систему маркетингових комунікацій для впливу на споживача та підтримки взаємодії підприємства з його внутрішнім та зовнішнім середовищем.

Вміння використовувати інформаційні та цифрові технології в управління маркетингової діяльності підприємств різних галузей економіки.