Спеціальність 075 «Маркетинг» спрямована на підготовку кваліфікованих, креативних і конкурентоспроможних фахівців у сфері маркетингу, які володіють сучасними знаннями, економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності суб’єктами господарювання усіх сфер економічної діяльності і маркетингового супроводження стратегічного управління розвитком територіальних громад.
Маркетинг ‒ це аналіз, втілення в життя, а також контроль за прийняттям рішень щодо комплексу маркетингу (продукт, ціна, просування, розповсюдження) для задоволення потреб клієнта та його очікувань як ключових моментів на шляху досягнення цілей і виконання завдань організації. Тут знайдуть себе зосереджені, послідовні особистості, які дотримуються алгоритмів і професійних стандартів, мають звички критичного мислення, ІТ.
Маркетинг – це синтез. Генерування ідей, розробка стратегій, брендінг, рекламні компанії – сфера діяльності фахівців з креативним мисленням. Таким фахівцям потрібно виходити за межі тривіальності та стандартів, бачити майбутній успіх. Таким фахівцям необхідні: творчість, енергійність, комунікативність, знання мов, командна робота.
Маркетинг – це сучасно, бо це: SEO, SMM, Digital, таргетинг, інтернет-реклама, контент та копірайтинг.
Фахівці готуються для організаційної, управлінської, господарської, комерційної діяльності у сфері маркетингу.
Випускники можуть обіймати посади:
- Керівника з питань комерційної, збутової та логістичної діяльності (Комерційний директор, Директор з маркетингу, Директор з матеріально-технічного постачання та збуту).
- Фахівець аналітик із дослідження товарного ринку.
- Рекламіст.
- Економіст зі збуту та ціноутворення.
- Фахівець із зв’язків із громадськістю та пресою.
- Фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку.
- Фахівець із методів розширення ринку збуту (маркетолог).
- Агент комерційний.
- Агент торговельний.
- Комівояжер.
- Мерчендайзер.
- Оператор із постачання.
- Інспектор товарознавець.
Випускники спеціальності 075 «Маркетинг» конкурентоспроможні фахівці у багатьох сферах, адже дана спеціальність має широкий спектр застосування: від матеріального виробництва до сфери послуг, від приватного бізнесу до транснаціональних корпорацій.
Діють програми обмінів для студентів з провідними університетами Європи.
Переваги спеціальності 075 «Маркетинг»:
Вміння формувати систему маркетингових комунікацій для впливу на споживача та підтримки взаємодії підприємства з його внутрішнім та зовнішнім середовищем.
Вміння використовувати інформаційні та цифрові технології в управління маркетингової діяльності підприємств різних галузей економіки.