Навчальний курс ОК 10 Педагогічна практика

Освітній рівень Третій (освітньо-науковий)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 18 Виробництво та технології
Спеціальність 185 Нафтогазова інженерія та технології
Освітня програма Нафтогазова інженерія та технології
Обсяг дисципліни 3 кредити ECTS (90 академічних години)
Види аудиторних занять  
Форма контролю Диференційований залік

Мета педагогічної практики полягає в оволодінні аспірантами формами, методами, засобами, новітніми технологіями реалізації освітнього процесу у вищій школі; формуванні їхньої здатності ефективно застосовувати набуті теоретичні знання в практичній викладацькій діяльності, усвідомлювати професійну значущість цих знань; вихованні потреби постійного вдосконалення власної професійно-педагогічної компетентності, розвитку творчої ініціативи, реалізації особистісного творчого потенціалу.

Завданням педагогічної практики є формування у аспіранта цілісного уявлення про здійснення науково-педагогічної діяльність у вищої школі:

- розширення та закріплення теоретичних знань з дисциплін фахового та фундаментального циклу;

- оволодіння комунікативними компетентностями, необхідними для якісного проведення лекцій, ведення практичних та лабораторних занять  щодо застосування новітніх технологій навчання та використання сучасного обладнання;

- формування потреб в підвищенні своєї наукової та науково-педагогічної кваліфікації;

- вивчення досвіду викладання дисциплін провідними викладачами кафедри;

- формування загально-педагогічних вмінь і навичок щодо створення освітнього контенту та організації аудиторних занять, використання сучасних форм та методів навчання, широкого впровадження сучасних інформаційних технологій в освітній та науковий процес;

- формування творчого підходу до педагогічної діяльності;

- розвиток творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової діяльності, формування потреби у самовдосконаленні, підвищенні кваліфікації.

 

Педагогічна практика має забезпечити наступні програмні компетентності:

ІК. Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або науково-інноваційної діяльності в нафтогазовій галузі, застосовувати методологію науково-дослідницької та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення;

ЗК04. Здатність розв’язувати комплексні проблеми нафтогазової галузі на основі системного наукового світогляду та загального культурного кругозору із дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності;

СК02. Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння наукових текстів за напрямом досліджень;

СК06. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті.

 

Програмні результати практики:

РН02. Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми нафтогазової галузі українською та англійською мовами, оприлюднювати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних міжнародних наукових виданнях;

РН08. Глибоко розуміти загальні принципи та методи нафтогазової інженерії, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях та у викладацькій практиці;

РН11. Організовувати і здійснювати освітній процес у сфері нафтогазової інженерії, його наукове, навчально-методичне та нормативне забезпечення, розробляти і викладати спеціальні навчальні дисципліни у закладах вищої освіти.

Робоча програма