Освітній рівень | Третій (освітньо-науковий) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 18 Виробництво та технології |
Спеціальність | 185 Нафтогазова інженерія та технології |
Освітня програма | Нафтогазова інженерія та технології |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних години) |
Види аудиторних занять | |
Форма контролю | Диференційований залік |
Мета педагогічної практики полягає в оволодінні аспірантами формами, методами, засобами, новітніми технологіями реалізації освітнього процесу у вищій школі; формуванні їхньої здатності ефективно застосовувати набуті теоретичні знання в практичній викладацькій діяльності, усвідомлювати професійну значущість цих знань; вихованні потреби постійного вдосконалення власної професійно-педагогічної компетентності, розвитку творчої ініціативи, реалізації особистісного творчого потенціалу.
Завданням педагогічної практики є формування у аспіранта цілісного уявлення про здійснення науково-педагогічної діяльність у вищої школі:
- розширення та закріплення теоретичних знань з дисциплін фахового та фундаментального циклу;
- оволодіння комунікативними компетентностями, необхідними для якісного проведення лекцій, ведення практичних та лабораторних занять щодо застосування новітніх технологій навчання та використання сучасного обладнання;
- формування потреб в підвищенні своєї наукової та науково-педагогічної кваліфікації;
- вивчення досвіду викладання дисциплін провідними викладачами кафедри;
- формування загально-педагогічних вмінь і навичок щодо створення освітнього контенту та організації аудиторних занять, використання сучасних форм та методів навчання, широкого впровадження сучасних інформаційних технологій в освітній та науковий процес;
- формування творчого підходу до педагогічної діяльності;
- розвиток творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової діяльності, формування потреби у самовдосконаленні, підвищенні кваліфікації.
Педагогічна практика має забезпечити наступні програмні компетентності:
ІК. Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або науково-інноваційної діяльності в нафтогазовій галузі, застосовувати методологію науково-дослідницької та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення;
ЗК04. Здатність розв’язувати комплексні проблеми нафтогазової галузі на основі системного наукового світогляду та загального культурного кругозору із дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності;
СК02. Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння наукових текстів за напрямом досліджень;
СК06. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті.
Програмні результати практики:
РН02. Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми нафтогазової галузі українською та англійською мовами, оприлюднювати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних міжнародних наукових виданнях;
РН08. Глибоко розуміти загальні принципи та методи нафтогазової інженерії, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях та у викладацькій практиці;
РН11. Організовувати і здійснювати освітній процес у сфері нафтогазової інженерії, його наукове, навчально-методичне та нормативне забезпечення, розробляти і викладати спеціальні навчальні дисципліни у закладах вищої освіти.