Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредит ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Підготовка аспірантів з питань виробництва та застосування будівельних конструкцій, набуття аспірантами навиків зі спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія», які характеризуються необхідним рівнем теоретичних знань, умінь та навичок, достатніх для формування нових ідей; практичної та дослідницької діяльності у галузі будівництва; проведення власних оригінальних наукових досліджень, результати яких мають ознаки наукової новизни, теоретичного та практичного значення достатніми для підготовки і захисту дисертації; самостійної науково-дослідницької, науково-організаційної та практичної діяльності у галузі будівництва.
Завдання навчальної дисципліни
Формування у аспірантів практичних навичок і вмінь щодо дослідницького процесу; професійних здібностей, спрямованих на вирішення наукових проблем; комплексу знань і навиків, необхідних для самостійного розв’язування професійних задач за допомогою методів математичного моделювання. Освітньою програмою визначені програмні компетентності та програмні результати навчання, для формування яких використовується ця навчальна дисципліна, зокрема:
Дослідницька здатність - здатність оцінювати і виконувати (індивідуально або в науковій групі) наукові дослідження будівельних конструкцій, будівель, споруд, інженерних та транспортних систем населених пунктів, інженерного обладнання й інженерної підготовки території, благоустрою, ландшафтної архітектури, які приводять до отримання нових знань і розуміння фізичних процесів;
Комунікативні навички - здатність зрозуміло спілкуватися з технічно підготовленою в галузі архітектури та будівництва аудиторією, вміти представляти складну інформацію способом, що викликає зацікавленість слухачів, використовуючи при цьому відповідного рівня технічну лексику та методи спілкування;
Технологічні здатності - компетентність у застосуванні технологій та використанні наукового обладнання, призначених для випробування будівельних конструкцій, виробів і матеріалів; здатність до вибору ефективних технологій з виготовлення будівельних конструкцій та монтажу конструктивних систем будівель і споруд;
Здатність до аналізу даних - компетентність вміння оцінювати актуальність та новизну відповідно до напрямів та тенденцій розвитку найбільш важливих нових наукових досягнень в галузі архітектури та будівництва, а також у суміжних галузях.
Програмні результати навчання - набутий поглиблений рівень знань і розумінь у галузі будівництва та цивільної інженерії, зокрема засвоєні основні концепції, сформоване розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань за обраною спеціальністю, включаючи методики проведення експериментів, оволодіння термінологією з досліджуваного наукового напряму, рівень отриманих знань повинен бути достатнім для проведення наукових досліджень на рівні останніх світових досягнень і направлений на їх розширення та поглиблення; оволодіння загальнонауковими знаннями, спрямованими на формування системного наукового світогляду, професійної етики та загального культурного кругозору; здатність вести спеціалізовані наукові семінари й публікувати статті в основних наукових журналах у галузі будівництва та цивільної інженерії; здатність підготувати та успішно захистити дисертаційну роботу на основі індивідуальних досліджень, а також використовувати та визнавати результати інших членів наукової групи.
Передумови для вивчення дисципліни.
Оволодіння знаннями дисципліни «Сучасний стан розвитку науки і практики виробництва та застосування будівельних конструкцій» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами освітньої програми, зокрема з такими як «Сучасний стан та перспективи розвитку залізобетонних та кам'яних конструкцій», «Сучасний стан та перспективи розвитку металевих та дерев'яних конструкцій», «Планування, проведення й обробка результатів експериментів в будівельній фізиці» та ін.
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- види конструкцій та їх галузі застосування; конструктивні системи будівель і споруд та їх частин;
- оцінювання і виконання (індивідуально або в науковій групі) наукових досліджень будівельних конструкцій, будівель та споруд, що приводить до отримання нових знань і розуміння фізичних процесів;
- методику пошуку та обробки наукової інформації в галузі нових конструкцій та матеріалів;
- особливості планування та організації теоретичних та експериментальних досліджень в галузі нових конструкцій та матеріалів; методологію проведення наукових досліджень в галузі нових конструкцій та матеріалів; особливості застосування статистичних методів обробки результатів дослідження в галузі нових конструкцій та матеріалів;
Аспірант повинен вміти:
- Компетентність оцінювати результати експериментів на основі застосування математичних методів аналізу та моделювання, відомих фізичних та математичних інтерпретацій явищ в експериментах з будівельними конструкціями.
- Вміти активно брати участь у дискусіях із науковцями стосовно важливості, новизни в галузі нових конструкцій та матеріалів.
- Здатність до об’єктивної оцінки (критики) отриманих наукових результатів в галузі нових конструкцій та матеріалів на основі застосування інтегрованих знань інших дисциплін та системного аналізу.
Координатор Syllabus Робоча програма