Навчальний курс OK12 Педагогічна практика

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання основна
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 3 кредит ECTS (90 академічних годин)
Види аудиторних занять  
Форма контролю залік

Мета навчальної дисципліни

Удосконалення й поглиблення професійної компетентності аспірантів: педагогічні вміння проведення фахових навчальних занять, виховних заходів зі студентами у закладах вищої освіти, формування вміння використання різноманітних технологій та методик викладання дисциплін технічного спрямування, застосування новітніх науково-технічних досягнень на різних рівнях його вивчення та здійснення виховання студентів; на основі вивчених курсів «Педагогіка вищої школи», «Сучасні освітні технології у вищій школі» продовжити ознайомлення з системою викладацької та виховної діяльності закладу вищої освіти.

Завдання практики

Ознайомлення зі структурою й особливостями функціонування закладів вищої освіти, їх матеріально-технічним забезпеченням; ознайомлення з педагогічним досвідом керівників дисертаційного дослідження; удосконалення й поглиблення знань і вмінь з обраного напряму досліджень, оволодіння методикою проведення практичних та лабораторних робіт дисциплін технічного спрямування; ознайомлення з роботою куратора-тьютора, організація та проведення виховної роботи в групі.

Передумови для вивчення дисципліни

Педагогічна практика є важливою складовою підготовки докторів філософії як потенційних претендентів на викладацьку посаду в системі вищої освіти. Педагогічна практика базується на таких навчальних дисциплінах, як «Філософія», «Педагогіка вищої школи», «Психологія», «Педагогіка», «Менеджмент».

Програмні результати навчання

Аспірант повинен знати:

  • Сутність, зміст, форми, методи і специфіку викладацької діяльності, характеристики її складових і чинники успішності;
  • Зміст і характеристики методів викладання, що забезпечують дидактичний процес зі спеціальності ЗВО;
  • Орієнтуватися в базових питаннях оптимізації навчально-виховного процесу у ЗВО.

Аспірант повинен вміти:

Застосовувати власні знання і професійні здібності для оптимального прогнозування, конструювання і адекватного оцінювання своєї педагогічної діяльності.

Координатор Syllabus Робоча програма