Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредит ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | |
Форма контролю | залік |
Мета навчальної дисципліни
Удосконалення й поглиблення професійної компетентності аспірантів: педагогічні вміння проведення фахових навчальних занять, виховних заходів зі студентами у закладах вищої освіти, формування вміння використання різноманітних технологій та методик викладання дисциплін технічного спрямування, застосування новітніх науково-технічних досягнень на різних рівнях його вивчення та здійснення виховання студентів; на основі вивчених курсів «Педагогіка вищої школи», «Сучасні освітні технології у вищій школі» продовжити ознайомлення з системою викладацької та виховної діяльності закладу вищої освіти.
Завдання практики
Ознайомлення зі структурою й особливостями функціонування закладів вищої освіти, їх матеріально-технічним забезпеченням; ознайомлення з педагогічним досвідом керівників дисертаційного дослідження; удосконалення й поглиблення знань і вмінь з обраного напряму досліджень, оволодіння методикою проведення практичних та лабораторних робіт дисциплін технічного спрямування; ознайомлення з роботою куратора-тьютора, організація та проведення виховної роботи в групі.
Передумови для вивчення дисципліни
Педагогічна практика є важливою складовою підготовки докторів філософії як потенційних претендентів на викладацьку посаду в системі вищої освіти. Педагогічна практика базується на таких навчальних дисциплінах, як «Філософія», «Педагогіка вищої школи», «Психологія», «Педагогіка», «Менеджмент».
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- Сутність, зміст, форми, методи і специфіку викладацької діяльності, характеристики її складових і чинники успішності;
- Зміст і характеристики методів викладання, що забезпечують дидактичний процес зі спеціальності ЗВО;
- Орієнтуватися в базових питаннях оптимізації навчально-виховного процесу у ЗВО.
Аспірант повинен вміти:
Застосовувати власні знання і професійні здібності для оптимального прогнозування, конструювання і адекватного оцінювання своєї педагогічної діяльності.
Координатор Syllabus Робоча програма