Навчальний курс OK4 Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання обов’язкова
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 3 кредити ECTS (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (36 академічних годин)
Форма контролю екзамен

Мета навчальної дисципліни

Полягає у формуванні в докторів філософії уміння використовувати інформаційні технології, мережні ресурси та інші програмні продукти для здійснення наукового дослідження. Мета досягається через практичне оволодіння аспірантами навичками роботи з основними складовими сучасного програмного забезпечення персонального комп’ютера та технічними засобами, ознайомлення з основами технології розв'язування задач за допомогою комп’ютера, починаючи від їх постановки та побудови відповідних інформаційних моделей і закінчуючи інтерпретацією результатів, отриманих за допомогою комп’ютера.

Завдання навчальної дисципліни

Полягає у ознайомленні з можливостями використання текстових та табличних процесорів, програм створення презентацій та публікацій, програм обробки графічних зображень, мережних сервісів в наукових дослідженнях, в поглибленні практичних навичок та вмінь використання комп’ютерів у науковій роботі, отриманні знань, умінь і навичок, необхідних для раціонального використання засобів сучасних інформаційних технологій при розв'язуванні задач, пов'язаних з опрацюванням інформації.

Передумови для вивчення дисципліни.

Оволодіння знаннями дисципліни «Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами освітньо-наукової програми, зокрема з такими як «Алгоритмізація і програмування інженерних задач», «Чисельні методи рішення інженерних задач на ПЕОМ», «Основи BIM-технологій в будівництві», «Інтегровані системи для розрахунку і проектування конструкцій будівель і споруд».

Програмні результати навчання

Механізм реалізації кінцевої мети, досягнення необхідного рівня сформованості вмінь і знань досягається використанням прогресивних підходів до ведення навчального процесу з дисципліни, сучасних інформаційно-педагогічних технологій навчання.

Аспірант повинен знати:

  • історію розвитку розвиток комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;
  • основні складові сучасних інформаційних технологій, їх характеристики;
  • засоби інформаційно-комунікаційних технологій;

Аспірант повинен вміти:

  • працювати з технічними засобами науково-дослідної роботи;
  • знаходити інформацію в мережі Інтернет необхідну для використання в науково-дослідному процесі;
  • розв'язувати задачі, пов'язані з опрацюванням інформації за допомогою текстового процесору, табличного процесору, програми створення презентацій та публікацій;
  • самостійно створювати інформаційні матеріали для використання в науково-дослідному процесі;
  • досліджувати розвиток комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;
  • опрацьовувати наукову літературу за спеціальністю;
  • аналізувати та підбирати прикладне програмне забезпечення для використання в науково-дослідному процесі;
  • опрацьовувати інформаційні джерела з метою ознайомлення з технологією використання інформаційних ресурсів;
  • аналізувати ефективність використання інформаційних технологій в науково-дослідному процесі.

Координатор Syllabus Робоча програма