Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Полягає у формуванні в докторів філософії уміння використовувати інформаційні технології, мережні ресурси та інші програмні продукти для здійснення наукового дослідження. Мета досягається через практичне оволодіння аспірантами навичками роботи з основними складовими сучасного програмного забезпечення персонального комп’ютера та технічними засобами, ознайомлення з основами технології розв'язування задач за допомогою комп’ютера, починаючи від їх постановки та побудови відповідних інформаційних моделей і закінчуючи інтерпретацією результатів, отриманих за допомогою комп’ютера.
Завдання навчальної дисципліни
Полягає у ознайомленні з можливостями використання текстових та табличних процесорів, програм створення презентацій та публікацій, програм обробки графічних зображень, мережних сервісів в наукових дослідженнях, в поглибленні практичних навичок та вмінь використання комп’ютерів у науковій роботі, отриманні знань, умінь і навичок, необхідних для раціонального використання засобів сучасних інформаційних технологій при розв'язуванні задач, пов'язаних з опрацюванням інформації.
Передумови для вивчення дисципліни.
Оволодіння знаннями дисципліни «Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами освітньо-наукової програми, зокрема з такими як «Алгоритмізація і програмування інженерних задач», «Чисельні методи рішення інженерних задач на ПЕОМ», «Основи BIM-технологій в будівництві», «Інтегровані системи для розрахунку і проектування конструкцій будівель і споруд».
Програмні результати навчання
Механізм реалізації кінцевої мети, досягнення необхідного рівня сформованості вмінь і знань досягається використанням прогресивних підходів до ведення навчального процесу з дисципліни, сучасних інформаційно-педагогічних технологій навчання.
Аспірант повинен знати:
- історію розвитку розвиток комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;
- основні складові сучасних інформаційних технологій, їх характеристики;
- засоби інформаційно-комунікаційних технологій;
Аспірант повинен вміти:
- працювати з технічними засобами науково-дослідної роботи;
- знаходити інформацію в мережі Інтернет необхідну для використання в науково-дослідному процесі;
- розв'язувати задачі, пов'язані з опрацюванням інформації за допомогою текстового процесору, табличного процесору, програми створення презентацій та публікацій;
- самостійно створювати інформаційні матеріали для використання в науково-дослідному процесі;
- досліджувати розвиток комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;
- опрацьовувати наукову літературу за спеціальністю;
- аналізувати та підбирати прикладне програмне забезпечення для використання в науково-дослідному процесі;
- опрацьовувати інформаційні джерела з метою ознайомлення з технологією використання інформаційних ресурсів;
- аналізувати ефективність використання інформаційних технологій в науково-дослідному процесі.
Координатор Syllabus Робоча програма