Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 4 кредити ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (48 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Набути аспірантами навиків зі спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія» компетентностей, які характеризуються необхідним рівнем теоретичних знань, умінь та навичок, достатніх для формування нових ідей, розв’язання задач (проблем) у теорії залізобетонних та кам’яних конструкцій; практичної та дослідницької діяльності у галузі будівництва; проведення власних оригінальних наукових досліджень, результати яких мають ознаки наукової новизни, теоретичного та практичного значення достатніми для підготовки і захисту дисертації; самостійної науково-дослідницької, науково-організаційної та практичної діяльності у галузі будівництва.
Завдання навчальної дисципліни
Вироблення у аспірантів умінь описати явища та процеси, що відбуваються у залізобетонних та кам’яних будівельних конструкціях і їх елементах при дії навантаження; застосовувати нормативну та довідкову літературу в проектуванні залізобетонних конструкцій; за допомогою нормативної та довідкової літератури конструювати залізобетонні та кам’яні будівельні конструкції та конструктивні системи будівель і споруд; доводити доцільність застосування залізобетонних та кам’яних конструкцій в будівлях та спорудах на основі техніко-економічного обґрунтування; організовувати й здійснювати самостійну роботу, передбачену програмою робочої навчальної дисципліни.
Передумови для вивчення дисципліни.
Оволодіння знаннями дисципліни «Сучасний стан та перспективи розвитку залізобетонних та кам’яних конструкцій» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами освітньо-наукової програми, зокрема з такими як «Сучасний стан та перспективи розвитку металевих та дерев'яних конструкцій», «Інформаційні технології та моделювання в будівництві», «Сучасний стан розвитку науки і практики виробництва та застосування будівельних конструкцій», «Будівлі та споруди на основі сучасних конструктивних систем» та інші.
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- історію розвитку залізобетонних та кам’яних конструкцій; види залізобетонних та кам’яних конструкцій; галузі застосування залізобетонних та кам’яних конструкцій;
- конструктивні системи будівель і споруд та їх частин із залізобетонних та кам’яних конструкцій;
Аспірант повинен вміти:
- науково обґрунтовувати необхідність вдосконалення методів розрахунку залізобетонних та кам’яних конструкцій, будівель і споруд із поліпшеними властивостями;
- оцінювати і виконувати наукові висновки про стан залізобетонних та кам’яних конструкцій, будівель і споруд;
- формулювати й окреслювати, впевнено та переконливо просувати наукові знання і розуміння сучасного стану та перспектив розвитку залізобетонних та кам’яних конструкцій;
- організувати самостійну роботу за навчальним планом дисципліни, впевнено вести дискусії, будувати лаконічні відповіді, формулювати висновки;
- компетентно оцінювати експлуатаційні властивості будівель, споруд та окремих їх частин із залізобетону та каменю;
- компетентно оцінювати ступінь актуальності та новизни напрямів та тенденцій розвитку залізобетонних та кам’яних конструкцій;
- застосовувати (на основі новітніх нормативних документів) розрахунки залізобетонних та кам’яних конструкцій і їх елементів за всіма граничними станами;
- забезпечувати дотримання вимог з виготовлення, транспортування, монтажу та якісного стану залізобетонних та кам’яних конструкцій протягом періоду експлуатації.
Координатор Syllabus Робоча програма