Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (48 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Дисципліна «Сучасний стан та перспективи розвитку металевих та дерев’яних конструкцій» є професійно-орієнтованою дисципліною, що формує, поглиблює знання і вміння в галузі проектування і розрахунку сталевих конструкцій відповідно до чинних норм, початкову інформацію про які отримано із загальних дисциплін щодо будівельних конструкцій під час навчання у бакалавріаті та магістратурі. Основна мета викладання дисципліни - одержання аспірантами теоретичних знань та практичних навиків, що дозволяють аналізувати сучасний стан металевих і дерев’яних конструкції будівель та споруд різного призначення, оцінювати перспективи їхнього розвитку та у подальшому застосовувати отримані знання при підготовці дисертацій, у навчальному процесі, у роботі на будівництві.
Завдання навчальної дисципліни
Забезпечення програмних компетентностей, зокрема:
- загальні компетентності доктора філософії з будівництва та цивільної інженерії – здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях, знання та розуміння області будівельних несучих конструкцій, здатність спілкуватися рідною мовою як усно так і письмово, здатність спілкуватися іншою мовою за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія», здатність використання інформаційних технологій, здатність вчитися і бути сучасно освіченим, усвідомлювати можливість навчання впродовж життя, здатність працювати як самостійно, так і в команді, навички забезпечення безпеки життєдіяльності, прагнення до збереження природного навколишнього середовища та забезпечення сталого розвитку суспільства, визнання морально-етичних аспектів досліджень і необхідності інтелектуальної чесності, а також професійних кодексів поведінки;
- інтегральна компетентність – здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії або у процесі навчання та викладання, що передбачає застосування теоретичних знань та методів застосування сучасних технологій, теоретичних положень та правил розрахунку будівель, споруд та їхніх елементів при виконанні різних наукових і практичних завдань будівництва.
Передумови для вивчення дисципліни.
Перелік дисциплін, які мають бути вивчені раніше даної дисципліни: опір матеріалів; будівельна механіка; металеві конструкції; сучасні проблеми надійності в будівництві; методика граничних станів та нормування навантажень.
Перелік раніше здобутих результатів навчання:
- знайомство з нормативною літературою щодо конструкцій із різних матеріалів;
- знання основних розрахункових формул щодо розрахунку будівельних конструкцій;
- освоєння прийомів конструювання елементів і вузлів будівельних конструкцій.
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- основні типи сучасних металевих, дерев’яних і комбінованих конструкцій;
- сучасний стан розрахунку металевих, дерев’яних і комбінованих конструкцій;
- області раціонального застосування металевих, дерев’яних і комбінованих конструкцій;
- володіти методами вибору ефективних сучасних металевих, дерев’яних і комбінованих конструкцій різного призначення;
Аспірант повинен вміти:
- обґрунтовано вибирати сучасні металеві, дерев’яні та комбіновані конструкції основних видів (балки, колони, ферми, каркаси будівель та споруд);
- користуватися сучасною нормативною та довідковою літературою;
- орієнтуватися у сучасних методах розрахунку конструкцій за допомогою ЕОМ.
Координатор Асистент координатора Syllabus Робоча програма