Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 4 кредит ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин) |
Форма контролю | диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
Формування у аспірантів знань і умінь пов’язаних з використанням інформаційних технологій в наукових дослідженнях, поглиблення навичок роботи в текстових та графічних редакторах, розкриття сутнісних аспектів застосування комп’ютерних мереж для завдань пошуку наукової інформації, ознайомлення з функціональними можливостями програмних засобів призначених для здійснення наукового аналізу інформації.
Завдання навчальної дисципліни
Забезпечення програмних компетентностей, зокрема загальні компетентності доктора філософії з будівництва та цивільної інженерії:
А. Дослідницькі:
- вміти критично оцінювати існуючі і прогнозувати результати наукових досліджень у проектуванні будівель та споруд;
- вміти застосовувати критичне мислення до аналізу результатів власного наукового дослідження, його наукової новизни, теоретичного і практичного значення;
- вміти використовувати результати наукових досліджень інших галузей науки для досягнення цілей власного наукового дослідження;
- вміти ефективно використовувати сучасну методологію наукового пізнання та новітні методи наукових досліджень для формулювання загальної методологічної бази власного наукового дослідження;
- вміти професійно презентувати результати своїх досліджень на міжнародних наукових конференціях, семінарах для вітчизняного та світового співтовариства;
Б. Комунікативні:
- уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікативні технології при спілкуванні, обміні інформацією, зборі, аналізі, обробці, інтерпретації даних та представленні результатів;
- вміти працювати із наукометричними базами даних та інтернет-технологіями з метою виконання власної наукової, педагогічної та інноваційної діяльності: у підготовці наукових публікацій, звітів, ділової та особистої документації;
- вміти організувати роботу в команді;
- дотримуватись норм наукової етики щодо здійснення наукової діяльності та проведення власного наукового дослідження;
В. Фахові:
- використовуючи набуті знання та відповідне програмне забезпечення, вміти працювати з Microsoft Excel, Statistica, Eviews та проводити кореляційний і регресійний аналіз;
- розробляти базу даних бібліографічних джерел наукового дослідження з визначенням запитів і форм виводу;
- розробляти бази даних нормативних джерел наукового дослідження;
- вміти підбирати функцію та графічно її представляти;
- вміти вибирати та обґрунтовувати метод оптимізації;
- на основі результатів аналізу наукової, нормативної літератури, зібраної статистики визначати методи перевірки адекватності теоретичних положень дослідження;
- розробляти алгоритм проведення дослідження;
- визначати необхідні ресурси і терміни проведення наукового дослідження.
- інтегральна компетентність – здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії або у процесі навчання, що передбачає застосування теоретичних знань та методів застосування сучасних технологій, теоретичних положень та правил розрахунку будівель, споруд та їхніх елементів при виконанні різних наукових і практичних завдань будівництва.
Передумови для вивчення дисципліни
Основні дисципліни, що передують вивченню дисципліни:
- інформатика та програмування;
- сучасні освітні технології у вищій школі;
- математичні методи та моделі в розрахунках на ЕОМ (методи цифрового синтезу і обробки візуального контенту).
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- структури та призначення баз наукових даних;
- значення та способи застосування статистичних методів в наукових дослідженнях;
- вимоги щодо аналізу та оформлення результатів наукових досліджень;
Аспірант повинен вміти:
- опрацьовувати статистичну інформацію під час самостійної роботи з навчальною, навчально-методичною, науковою літературою;
- розуміти структури та призначення баз наукових даних;
- використовувати комп’ютерну техніку, ресурси Internet для набуття даних та знань за тематикою наукових досліджень, аналізу об’єкту досліджень;
- застосувати статистичні методи в наукових дослідженнях;
- аналізувати та оформлювати результати наукових досліджень з врахуванням основних вимог атестаційної комісії України та робити відповідні висновки.
Координатор Syllabus Робоча програма