Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 4 кредит ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин) |
Форма контролю | диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
формування стійкої усвідомленої системи ставлень до своєї професії й об’єкту професійної діяльності та професійних уявлень, зокрема викладацьку, педагогічну майстерність викладача, її складові, напрямки й засоби забезпечення якісної підготовки фахівців, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу інформації в науках соціокомунікаційного циклу, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність застосовувати технології та процедури аналітико-синтетичного опрацювання різних видів інформації.
Завдання навчальної дисципліни
сформувати в аспірантів наукові уявлення про сутність і зміст навчально-методичної та педагогічної діяльності у вищій технічній школі, сприяти усвідомленню її головних завдань і шляхів їх вирішення; cприяти формуванню в аспірантів уміння науково-обґрунтованого планування дидактичного процесу; дати уявлення про сучасні методи викладання та принципи їх застосування у вищій школі; керувати процесом формування в аспірантів гуманістичної професійної позиції як особистісної передумови педагогічної діяльності; cпонукати майбутніх викладачів до цілеспрямованого професійного самовдосконалення, сприяти формуванню мотиваційної й технічної складових цієї діяльності.
Передумови для вивчення дисципліни
Курс «Педагогіка вищої школи» є важливою складовою підготовки докторів філософії як потенційних претендентів на викладацьку посаду в системі вищої освіти. Навчальна дисципліна «Педагогіка вищої школи» базується на таких навчальних дисциплінах, як «Філософія», «Культурологія», «Психологія», «Педагогіка», «Менеджмент».
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- основи організації вищої освіти в Україні;
- сутність, зміст, форми, методи й специфіку викладацької діяльності, характеристики її складників і чинники успішності;
- зміст і характеристики методів викладання, що забезпечують дидактичний процес зі спеціальності;
- орієнтуватися в базових питаннях оптимізації навчально-виховного процесу,
Аспірант повинен вміти:
- застосовувати власні знання і професійні здібності для оптимального
- прогнозування, конструювання і адекватного оцінювання своєї педагогічної діяльності;
- застосовувати теоретичні знання для практичної організації освітнього процесу у вищій школі;
- добирати систему ефективних методів, форм, засобів навчання для організації навчально-пізнавальної діяльності.
Координатор Syllabus Робоча програма