Навчальний курс ВБ2.13 Перехідні теплові та гідродинамічні процеси

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання вибіркова
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 5 кредитів ECTS (150 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (60 академічних годин)
Форма контролю диференційований залік

Мета навчальної дисципліни

Формування стійкої усвідомленої системи ставлень до своєї професії та об’єкта професійної діяльності і професійних уявлень, зокрема, про взаємозв’язок перехідних процесів теплових та гідродинамічних процесів практичними та науковими задачами в будівництві та цивільній інженерії, про напрямки і засоби забезпечення якісної підготовки фахівців, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу інформації у сфері діяльності, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність застосовувати технології та процедури аналітико-синтетичного опрацювання різних видів інформації.

Навчальна дисципліна спрямована на формування у аспірантів таких компетентностей:

  • здатність оцінювати і виконувати (індивідуально або в науковій групі) наукові дослідження стосовно перехідних процесів теплових та гідродинамічних процесів;
  • здатність формулювати відповідні задачі й окреслювати їх таким чином, щоб впевнено та переконливо просувати та трансформувати наукові знання і розуміння;
  • здатність працювати у науковому колективі, розуміючи відповідальність впливу особистих результатів на загальні результати роботи;
  • здатність генерувати ідеї та знаходити шляхи досягнення наукових цілей;
  • здатність зрозуміло спілкуватися з технічно підготовленою в галузі архітектури та будівництва аудиторією. вміти представляти складну інформацію способом, що викликає зацікавленість слухачів, використовуючи при цьому відповідного рівня технічну лексику та методи спілкування.
  • здатність у плануванні, організації та проведенні навчальних занять передбачених навчальним планом, зокрема, набути здатність навчати студентів бакалаврського рівня на практичних заняттях розв’язувати задачі, вести дискусії, будувати лаконічні відповіді, виконувати експериментальні дослідження, їх обробку з формулюванням висновків.

Завдання навчальної дисципліни

Сформувати у аспірантів наукові уявлення стосовно перехідних процесів теплових та гідродинамічних процесів на поверхні та в рідинах і газах(а також на межі прикордонного шару ) та в двофазових середовищах.

Передумови для вивчення дисципліни

Навчальна дисципліна «Перехідні теплові та гідродинамічні процеси» є важливою складовою підготовки докторів філософії, і базується на таких навчальних дисциплінах: «Вища математика», «Фізика», «Хімія», «Гідравліка та аеродинаміка».

Програмні результати навчання

Аспірант повинен знати:

  • особливості ламінарного режиму;
  • особливості турбулентного режиму;
  • особливості режиму перехідної зони;
  • особливості вихрового режиму;
  • особливості відривних струменів потоку;
  • особливості полів швидкості за заданою характеристикою функції;
  • основні рівняння стаціонарного безвихрового руху;
  • основні закономірності турбулентності;
  • критичні значення режиму пульсація, числа Маха та Рейнойдса;
  • особливості масообміну та тепловіддачі при вільному та перехідному рухові рідини або газу;
  • особливості масообміну та теплообміну на межі перехідної зони;
  • основні закономірності гідродинамічних та теплових параметрів турбулентних пульсуючих відривних потоків;
  • основні механізми взаємозв’язку гідродинамічних та теплових процесів в нестаціонарному турбулентному потоці..

Аспірант повинен вміти:

  • аналізувати теплові та гідродинамічні процеси при ламінарному режимі течії;
  • аналізувати теплові та гідродинамічні процеси при турбулентному режимі течії;
  • аналізувати процеси тепло та масообміну обміну при перехідному режимі;
  • аналізувати теплові та гідродинамічні процеси при відривних течіях;
  • аналізувати процеси теплообміну за рахунок інтенсифікації теплових та гідродинамічних процесів в перехідній зоні.

Координатор Syllabus Робоча програма