Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (60 академічних годин) |
Форма контролю | диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
Формування стійкої усвідомленої системи ставлень до своєї професії та об’єкта професійної діяльності і професійних уявлень, зокрема, про взаємозв’язок перехідних процесів теплових та гідродинамічних процесів практичними та науковими задачами в будівництві та цивільній інженерії, про напрямки і засоби забезпечення якісної підготовки фахівців, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу інформації у сфері діяльності, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність застосовувати технології та процедури аналітико-синтетичного опрацювання різних видів інформації.
Навчальна дисципліна спрямована на формування у аспірантів таких компетентностей:
- здатність оцінювати і виконувати (індивідуально або в науковій групі) наукові дослідження стосовно перехідних процесів теплових та гідродинамічних процесів;
- здатність формулювати відповідні задачі й окреслювати їх таким чином, щоб впевнено та переконливо просувати та трансформувати наукові знання і розуміння;
- здатність працювати у науковому колективі, розуміючи відповідальність впливу особистих результатів на загальні результати роботи;
- здатність генерувати ідеї та знаходити шляхи досягнення наукових цілей;
- здатність зрозуміло спілкуватися з технічно підготовленою в галузі архітектури та будівництва аудиторією. вміти представляти складну інформацію способом, що викликає зацікавленість слухачів, використовуючи при цьому відповідного рівня технічну лексику та методи спілкування.
- здатність у плануванні, організації та проведенні навчальних занять передбачених навчальним планом, зокрема, набути здатність навчати студентів бакалаврського рівня на практичних заняттях розв’язувати задачі, вести дискусії, будувати лаконічні відповіді, виконувати експериментальні дослідження, їх обробку з формулюванням висновків.
Завдання навчальної дисципліни
Сформувати у аспірантів наукові уявлення стосовно перехідних процесів теплових та гідродинамічних процесів на поверхні та в рідинах і газах(а також на межі прикордонного шару ) та в двофазових середовищах.
Передумови для вивчення дисципліни
Навчальна дисципліна «Перехідні теплові та гідродинамічні процеси» є важливою складовою підготовки докторів філософії, і базується на таких навчальних дисциплінах: «Вища математика», «Фізика», «Хімія», «Гідравліка та аеродинаміка».
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- особливості ламінарного режиму;
- особливості турбулентного режиму;
- особливості режиму перехідної зони;
- особливості вихрового режиму;
- особливості відривних струменів потоку;
- особливості полів швидкості за заданою характеристикою функції;
- основні рівняння стаціонарного безвихрового руху;
- основні закономірності турбулентності;
- критичні значення режиму пульсація, числа Маха та Рейнойдса;
- особливості масообміну та тепловіддачі при вільному та перехідному рухові рідини або газу;
- особливості масообміну та теплообміну на межі перехідної зони;
- основні закономірності гідродинамічних та теплових параметрів турбулентних пульсуючих відривних потоків;
- основні механізми взаємозв’язку гідродинамічних та теплових процесів в нестаціонарному турбулентному потоці..
Аспірант повинен вміти:
- аналізувати теплові та гідродинамічні процеси при ламінарному режимі течії;
- аналізувати теплові та гідродинамічні процеси при турбулентному режимі течії;
- аналізувати процеси тепло та масообміну обміну при перехідному режимі;
- аналізувати теплові та гідродинамічні процеси при відривних течіях;
- аналізувати процеси теплообміну за рахунок інтенсифікації теплових та гідродинамічних процесів в перехідній зоні.
Координатор Syllabus Робоча програма