Навчальний курс ВБ2.2 Планування, проведення й обробка результатів експериментів

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання вибіркова
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 5 кредит ECTS (155 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (60 академічних годин)
Форма контролю залік

Мета навчальної дисципліни

Підготовка аспірантів до планування, організації та проведення наукових досліджень у галузі.

Завдання навчальної дисципліни

Формування у аспірантів практичних навичок і вмінь щодо дослідницького процесу; професійних здібностей, спрямованих на вирішення наукових проблем; комплексу знань і навиків, необхідних для самостійного розв’язання професійних задач за допомогою методів математичного моделювання.

Передумови для вивчення дисципліни

Оволодіння знаннями дисципліни «Планування, проведення й обробка результатів експериментів» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами освітньої програми, зокрема з такими як «Інформаційні технології та моделювання в будівництві», «Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності», «Філософія та наукове мислення» та ін.

Програмні результати навчання

Аспірант повинен знати:

Методологію проведення наукових досліджень; методику пошуку й обробки наукової інформації; особливості планування та організації теоретичних та експериментальних досліджень; особливості застосування статистичних методів обробки результатів дослідження; засоби використання чисельних методів для вирішення практичних інженерних задач; правила оформлення результатів НДР;

Аспірант повинен вміти:

Виконувати (індивідуально або в науковій групі) наукові дослідження будівельних конструкцій, будівель та споруд з метою отримання нових знань і розуміння фізичних процесів; оцінювати результати експериментів на основі застосування математичних методів аналізу та моделювання, відомих фізичних та математичних інтерпретацій явищ в експериментах з будівельними конструкціями; активно брати участь у дискусіях із науковцями стосовно важливості, новизни, актуальності та достовірності отриманих результатів; об’єктивно оцінювати (критикувати) отримані наукові результати на основі застосування інтегрованих знань інших дисциплін та системного аналізу.

Координатор Syllabus Робоча програма