Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 5 кредит ECTS (155 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (60 академічних годин) |
Форма контролю | залік |
Мета навчальної дисципліни
Підготовка аспірантів до планування, організації та проведення наукових досліджень у галузі.
Завдання навчальної дисципліни
Формування у аспірантів практичних навичок і вмінь щодо дослідницького процесу; професійних здібностей, спрямованих на вирішення наукових проблем; комплексу знань і навиків, необхідних для самостійного розв’язання професійних задач за допомогою методів математичного моделювання.
Передумови для вивчення дисципліни
Оволодіння знаннями дисципліни «Планування, проведення й обробка результатів експериментів» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами освітньої програми, зокрема з такими як «Інформаційні технології та моделювання в будівництві», «Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності», «Філософія та наукове мислення» та ін.
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
Методологію проведення наукових досліджень; методику пошуку й обробки наукової інформації; особливості планування та організації теоретичних та експериментальних досліджень; особливості застосування статистичних методів обробки результатів дослідження; засоби використання чисельних методів для вирішення практичних інженерних задач; правила оформлення результатів НДР;
Аспірант повинен вміти:
Виконувати (індивідуально або в науковій групі) наукові дослідження будівельних конструкцій, будівель та споруд з метою отримання нових знань і розуміння фізичних процесів; оцінювати результати експериментів на основі застосування математичних методів аналізу та моделювання, відомих фізичних та математичних інтерпретацій явищ в експериментах з будівельними конструкціями; активно брати участь у дискусіях із науковцями стосовно важливості, новизни, актуальності та достовірності отриманих результатів; об’єктивно оцінювати (критикувати) отримані наукові результати на основі застосування інтегрованих знань інших дисциплін та системного аналізу.
Координатор Syllabus Робоча програма