Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 5 кредит ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (60 академічних годин) |
Форма контролю | залік |
Мета навчальної дисципліни
підготовка аспірантів до планування, організації і проведення наукових досліджень в галузі будівельної теплофізики.
Завдання навчальної дисципліни
формування у аспірантів практичних навичок і вмінь щодо дослідницького процесу; професійних здібностей, спрямованих на вирішення наукових проблем; комплексу знань і навиків, необхідних для самостійного розв’язування професійних задач за допомогою методів математичного моделювання
Передумови для вивчення дисципліни
Оволодіння знаннями дисципліни "Планування, проведення й обробка результатів експериментів в будівельній фізиці" ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами освітньої програми, зокрема з такими як «Інформаційні технології та моделювання в будівництві», «Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності», «Філософія та наукове мислення» та ін.
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- оцінювання і виконання (індивідуально або в науковій групі) наукових досліджень будівельних конструкцій, будівель та споруд, що приводить до отримання нових знань і розуміння фізичних процесів;
- методологію проведення наукових досліджень;
- методику пошуку та обробки наукової інформації;
- особливості планування та організації теоретичних та експериментальних досліджень;
- особливості застосування статистичних методів обробки результатів дослідження;
- засоби використання чисельних методів для вирішення практичних інженерних задач;
- правила оформлення результатів НДР
Аспірант повинен вміти:
- Компетентність оцінювати результати експериментів на основі застосування математичних методів аналізу та моделювання, відомих фізичних та математичних інтерпретацій явищ в експериментах з будівельними конструкціями.
- Вміти активно брати участь у дискусіях із науковцями стосовно важливості, новизни, актуальності та достовірності отриманих результатів.
- Здатність до об’єктивної оцінки (критики) отриманих наукових результатів на основі застосування інтегрованих знань інших дисциплін та системного аналізу.
Координатор Syllabus Робоча програма