Навчальний курс ВБ2.9 Використання методу скінчених елементів у геотехнічному проектуванні

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання вибіркова
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 5 кредитів ECTS (150 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (60 академічних годин)
Форма контролю залік

Мета навчальної дисципліни

ознайомлення аспірантів із уявлень щодо сутності чисельних методів розрахунків конструкцій, наявності сучасних комп’ютерних програм, які реалізують метод скінчених елементів при вирішенні пружно-пластичних задач відносно до розрахунків будівельних конструкцій та основ. Принципи збирання вихідних даних для розрахунків. Складання розрахункових схем. Аналіз отриманих даних розрахунків. Співставлення їх з безпосередніми вимірюваннями.

Завдання навчальної дисципліни

вироблення у аспірантів умінь описати явища та процеси, що відбуваються у при вирішенні пружно-пластичних задач відносно до розрахунків будівельних конструкцій та основ; застосовувати нормативну та довідкову літературу в проектуванні; за допомогою нормативної та довідкової літератури конструювати розрахункові схеми; організовувати й здійснювати самостійну роботу, передбачену програмою робочої навчальної дисципліни.

Передумови для вивчення дисципліни

набуті знання з дисциплін «Інженерна геологія», «Механіка ґрунтів», «Основи та фундаменти», «Інформатика».

Програмні результати навчання

Аспірант повинен знати:

історії розвитку геотехніки у Світі і в Україні; глибокі знання з питань, які розглядаються у курсах «Інженерна геологія», «Механіка ґрунтів», «Основи та фундаменти».

Аспірант повинен вміти:

  • оцінювати і виконувати наукові висновки про стан основ та фундаментів будівель і споруд;
  • формулювати й окреслювати, впевнено та переконливо просувати наукові знання і розуміння сучасного стану та перспектив розвитку основ і фундаментів;
  • організувати самостійну роботу за навчальним планом дисципліни, впевнено вести дискусії, будувати лаконічні відповіді, формулювати висновки;
  • на підставі отриманих знань складати технічні завдання і вирішувати їх за допомогою методу скінчених елементів.

Координатор Syllabus Робоча програма