Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (60 академічних годин) |
Форма контролю | залік |
Мета навчальної дисципліни
ознайомлення аспірантів із уявлень щодо сутності чисельних методів розрахунків конструкцій, наявності сучасних комп’ютерних програм, які реалізують метод скінчених елементів при вирішенні пружно-пластичних задач відносно до розрахунків будівельних конструкцій та основ. Принципи збирання вихідних даних для розрахунків. Складання розрахункових схем. Аналіз отриманих даних розрахунків. Співставлення їх з безпосередніми вимірюваннями.
Завдання навчальної дисципліни
вироблення у аспірантів умінь описати явища та процеси, що відбуваються у при вирішенні пружно-пластичних задач відносно до розрахунків будівельних конструкцій та основ; застосовувати нормативну та довідкову літературу в проектуванні; за допомогою нормативної та довідкової літератури конструювати розрахункові схеми; організовувати й здійснювати самостійну роботу, передбачену програмою робочої навчальної дисципліни.
Передумови для вивчення дисципліни
набуті знання з дисциплін «Інженерна геологія», «Механіка ґрунтів», «Основи та фундаменти», «Інформатика».
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
історії розвитку геотехніки у Світі і в Україні; глибокі знання з питань, які розглядаються у курсах «Інженерна геологія», «Механіка ґрунтів», «Основи та фундаменти».
Аспірант повинен вміти:
- оцінювати і виконувати наукові висновки про стан основ та фундаментів будівель і споруд;
- формулювати й окреслювати, впевнено та переконливо просувати наукові знання і розуміння сучасного стану та перспектив розвитку основ і фундаментів;
- організувати самостійну роботу за навчальним планом дисципліни, впевнено вести дискусії, будувати лаконічні відповіді, формулювати висновки;
- на підставі отриманих знань складати технічні завдання і вирішувати їх за допомогою методу скінчених елементів.
Координатор Syllabus Робоча програма