Бізнес–аналітика

Вивчення дисципліни «Бізнес–аналітика» спрямоване на формування таких компетентностей: здатність до адаптації та дії в новій ситуації; вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; здатність діагностувати бізнес-проблему та вміння досягати бізнес-цілей; здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання.

В результаті вивчення дисципліни студенти будуть: знати сутність і види бізнес - аналітики; методи управлінського аналізу, оцінювання економіко-фінансового стану, визначення виробничого потенціалу; особливості організації і техніки оцінки ринкової вартості підприємства, його майна відповідно до норм чинного законодавства; методику визначення конкурентоспроможності підприємства та його продукції на ринку; ефективність системи корпоративної культури підприємства; способи ефективного управління діяльністю суб’єктів; особливості впровадження стратегічних планів розвитку суб’єктів бізнесу; вміти: виявляти, ставити, вирішувати проблеми та приймати обґрунтовані рішення; проводити аналіз конкурентного середовища підприємства; обирати і оцінювати стратегічну позицію підприємства на ринку та ступінь її  привабливості; оцінювати стратегічне протистояння підприємств-конкурентів з використанням SWOT – аналізу та PIMS – аналізу; оцінювати конкурентоспроможність підприємства на ринку з використанням аналітичного та графічного методу; оцінювати конкурентоспроможність продукції підприємства, чинники її формування та обґрунтовувати напрямки її досягнення; оцінювати майно підприємства; аналізувати ефективність моделі управління підприємством; визначати загрозу банкрутства підприємству та обґрунтовувати систему заходів щодо попередження, нейтралізації та подолання кризових явищ; аналізувати бізнес-проблеми діяльності підприємства; оцінювати корпоративну культуру на підприємстві та чинників, які впливають на її формування; вирішувати проблемні питання і нестандартні ситуації у професійній діяльності за умов невизначеності та ризиків; володіти: професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені бізнес-завдання; розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів бізнесу.

Силабус