У результаті вивчення дисципліни «Бізнес-риторика» можна отримати знання щодо теоретичної бази знань з основ бізнес-риторики та практичних навичок ефективної мовленнєвої діяльності в галузі бізнесу; сформувати системи знань і навичок щодо структурування публічного виступу; вивчити методики творення комунікативно вдалого повідомлення, організацію інформаційного забезпечення; ознайомитися з існуючими в сучасній науковій парадигмі тактиками й стратегіями текстотворення; засвоїти основи теорії аргументації.
Крім того, основи бізнес-риторики сприяють вивченню правил ведення перемовин та ділової комунікації; формуванню концепції дотримання балансу думок, правильного визначення контексту висловлювань; розумінню прийомів «чорної риторики», маніпулятивних технологій; уможливлюють застосування в професійній діяльності навичок публічного виступу.