Branding

Головною метою курсу «Branding» є формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань та практичних навичок щодо генерування ідей нового бренду, ефективного його впровадження на ринок та управління ним на міжнародному або національному ринках; у більш глибокому засвоєнні основних підходів практичного використання брендингу (ребрендингу) для просування товарів чи послуг та посилення конкурентоспроможності бізнеса.

За результатами навчання студенти знатимуть: основи формування бренду (архітектури бренду та його складових); особливості механізмів формування та ефективної реалізації брендингу; розробки стратегії та підбору дієвих інструменти просування бренду; вибору інструментів комунікації бренду; основні принципи управління брендом.

Крім того студенти вмітимуть: застосовувати отриману теоретичну інформацію для створення та управління торговельними марками; проводити комплексне дослідження торгових марок, реалізовувати функції менеджменту в управлінні брендами, оцінювати вартість брендів; обґрунтовувати, розробляти та реалізовувати заходи по підвищенню ефективності управлінням підприємством за рахунок брендингу; формувати теоретичні та практичні рекомендації щодо управління брендами.

Силабус