Branding (тренінг-курс)

Мета курсу «Branding (тренінг-курс)»  – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань та практичних навичок щодо генерування ідей нового бренду, ефективного впровадження та управління ним на міжнародному або національному ринках; у більш глибокому засвоєнні основних підходів практичного використання брендингу (ребрендингу) для просування товарів чи послуг та посилення конкурентоспроможності бізнеса.

В результаті вивчення дисципліни можна дізнатися: основи існування та функціонування соціальних медіа; особливості механізмів спілкування у соцмережевому просторі; можливості пошуку та поширення інформації через соціальні мережі; спеціальні інструменти комунікації (хештеги, акаунти, сервіси, маркери і т.ін.); принципи дезінформації і маніпуляції масовою свідомістю в соціальних мережах.

  Навчитися: застосовувати отриману теоретичну інформацію для створення та управління торговельними марками; проводити комплексне дослідження торгових марок, реалізовувати функції менеджменту в управлінні брендами, оцінювати вартість брендів; обґрунтовувати, розробляти та реалізовувати заходи по підвищенню ефективності управлінням підприємством за рахунок брендингу; формувати теоретичні та практичні рекомендації щодо управління брендами.

Syllabus