Головною метою курсу «Content маркетинг» є формування у студентів сучасних знань та вмінь щодо створення та розповсюдження актуального для цільової аудиторії контенту з метою її залучення та стимулювання до дії. Тобто набуття первинних навичок щодо генерування інформації, яку клієнти отримують у потрібний час і в потрібному місці, оскільки цей маркетинговий інструмент працює краще за будь-яку пряму рекламу, за умов якщо стратегія контент-маркетингу розроблена і вірно впроваджена.
Основними очікуваними результатами навчання є: сформовані знання щодо сутності соціальних мереж, їх видів та функцій, сутності контент-маркетингу, управління ним; розуміння переваг роботи в соціальних мережах, мети контенту; інтересів бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах за допомогою контенту; способів просування в соціальних мережах; формули продажного копірайтингу; уміння щодо володіння інструментами соціальних мереж; створювати стратегії просування в соціальних мережах; визначати головні завдання просування бренду; вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти; створювати контент, формувати креативи та візуали для просування бізнесу; визначати особливості поведінки цільової аудиторії; організовувати ефективні рекламні кампанії в соціальних мережах; писати продажні пости для контенту; обробляти статистику бізнес-сторінок.