Метою курсу «Content маркетинг» є формування у студентів сучасних знань та вмінь щодо створення та поширення актуального контенту в соціальних мережах з метою залучення цільової аудиторії та стимулювання її до конкретних дій. Студенти набиратимуть первинні навички генерування інформації, яку клієнти отримують у потрібний час і в потрібному місці, оскільки ефективно розроблена стратегія контент-маркетингу може бути потужнішим інструментом, аніж традиційна реклама.
Студенти, завершивши курс, будуть готові розробляти стратегії контент-маркетингу та застосовувати інструменти соціальних мереж для просування брендів. Вони набудуть практичних навичок створення та реалізації рекламних кампаній, розробки контенту для бізнесу, а також оцінки його ефективності за допомогою аналітики в соціальних мережах.