Copywriting в рекламі та маркетингу

Мета курсу «Copywriting в рекламі та маркетингу»  – опанування здобувачами вищої освіти спеціальними знаннями з написання та стилістичного оформлення рекламних та PR-текстів; набуття здатності правильно й ефективно застосовувати їх у процесі рекламної та PR-діяльності та модифікувати при створенні різних форм та видів сучасного рекламного та PR-продукту.

Вивчення основних законів, правил та вимог написання ефективного тексту; ознайомлення зі структурою, складом та побудовою рекламного тексту; вивчення композиції тексту та публікацій у цілому; усвідомлення психологічних засад діяльності копірайтера; ознайомлення з основними засобами здійснення невербального впливу на аудиторію (візуальні, шрифтові виділення тощо); підготовка здобувачів до використання знань з дисципліни на практиці.

Syllabus