«Digital-маркетинг» – одна із найсучасніших дисциплін у сфері маркетингу. Про цифровий маркетинг говорять, його прагнуть впровадити, а ті, хто вже це зробив, кажуть про унікальні можливості. Цифровий маркетинг давно вийшов за межі інтернет-реклами, взагалі за межі інтернету, бо це не лише web-сайти, соціальні мережі, це й мобільні телефони з месенджерами та застосунками, цифрове телебачення і багато іншого. В цифровому маркетингу досліджують тренди ринку, споживачів, цільові аудиторії, конкурентів, планують товарний портфель бізнесу, реалізацію, поставки та логістику, здійснюють продажі у реальному часі по всьому світі, сервісну підтримку, надають інформацію в умовах реального час про стан транзакцій та перебування вантажу.
Головною метою навчальної дисципліни – є формування компетентностей реалізації професійної діяльності в умовах розвитку нових форм маркетингової діяльності та технологій ведення бізнесу в цифровому середовищі, практичне застосування набутих умінь та навичок у сучасному бізнесі з метою розробки програм цифрового маркетингу на підприємстві.
В результаті вивчення дисципліни можна дізнатися про: основні тренди цифрового ринку, підходи до генерування ідей інтернет-реклами, дослідження цільової аудиторії, поведінки інтернет-покупця, головні етапи становлення ринку інтернет-реклами у світі та основні його тренди; основні терміни, що функціонують у галузі реклами; KPI інтернет-реклами; процеси аудиту рекламних кампаній; норми правового регулювання рекламної та PR-індустрії у вітчизняному та міжнародному інтернет-просторі.