Digital-маркетинг (тренгінг-курс)

Метою дисципліни Digital-маркетинг (тренгінг-курс) – є формування компетентностей для реалізації професійної діяльності в умовах нових форм маркетингової діяльності та технологій ведення бізнесу в цифровому середовищі. Студенти набудуть практичних навичок, необхідних для розробки програм цифрового маркетингу на підприємстві.

Після вивчення дисципліни студенти зможуть:

Досліджувати основні тренди цифрового ринку та генерувати ідеї для інтернет-реклами.

Вивчати поведінку інтернет-покупців та основи дослідження цільових аудиторій.

Опанувати головні етапи розвитку ринку інтернет-реклами в світі та його ключові тренди.

Ознайомитися з основними термінами, що використовуються в рекламі.

Використовувати KPI для оцінки ефективності інтернет-реклами.

Проводити аудит рекламних кампаній та розуміти норми правового регулювання вітчизняної та міжнародної рекламної та PR-індустрії.

Цей курс допоможе студентам освоїти цифрові інструменти для ефективного маркетингу, що стане важливим елементом у розвитку сучасного бізнесу.

Силабус