Метою дисципліни Digital-маркетинг (тренгінг-курс) – є формування компетентностей для реалізації професійної діяльності в умовах нових форм маркетингової діяльності та технологій ведення бізнесу в цифровому середовищі. Студенти набудуть практичних навичок, необхідних для розробки програм цифрового маркетингу на підприємстві.
Після вивчення дисципліни студенти зможуть:
Досліджувати основні тренди цифрового ринку та генерувати ідеї для інтернет-реклами.
Вивчати поведінку інтернет-покупців та основи дослідження цільових аудиторій.
Опанувати головні етапи розвитку ринку інтернет-реклами в світі та його ключові тренди.
Ознайомитися з основними термінами, що використовуються в рекламі.
Використовувати KPI для оцінки ефективності інтернет-реклами.
Проводити аудит рекламних кампаній та розуміти норми правового регулювання вітчизняної та міжнародної рекламної та PR-індустрії.
Цей курс допоможе студентам освоїти цифрові інструменти для ефективного маркетингу, що стане важливим елементом у розвитку сучасного бізнесу.