Digital-маркетинг

Мета курсу «Digital-маркетинг» – формування у здобувачів вищої освіти розуміння основ сучасного цифрового маркетингу, сукупності знань в області теорії і практики цифрового маркетингу; отримання ними умінь і навичок самостійної розробки стратегій цифрового маркетингу, обрання необхідних каналів та інструментів цифрової комунікації, оволодінні необхідним навичками роботи з базами даних, програмами, що забезпечують роботу користувачів в мережі Інтернет, а також зі спеціалізованими інформаційними технологіями та системами в економічній сфері цифрового маркетингу.

В результаті вивчення дисципліни можна дізнатися про: основні тренди цифрового ринку, підходи до генерування ідей інтернет-реклами, дослідження цільової аудиторії, поведінки інтернет-покупця, головні етапи становлення ринку інтернет-реклами у світі та основні його тренди; основні терміни, що функціонують у галузі реклами; KPI інтернет-реклами; процеси аудиту рекламних кампаній; норми правового регулювання рекламної та PR-індустрії у вітчизняному та міжнародному інтернет-просторі.

Syllabus