Event-маркетинг

Метою курсу «Event-маркетинг» можна визначити як формування системи знань у здобувачів вищої освіти про сутність i зміст маркетингу подій як філософії підприємницької діяльності в умовах сучасної ринкової економіки та конкуренції.

В результаті вивчення дисципліни «Event-маркетинг» можна навчитися: застосовувати одержані знання у майбутній професійній діяльності з метою аналізу діяльності суб’єктів Event-індустрії; здійснювати збір, обробку, аналіз, систематизацію інформації, узагальнювати вітчизняний і зарубіжний досвід з питань Event-технологій; аналізувати концепції Event-заходів, методологію їх дослідження та технологію розробки програми заходу; впроваджувати сучасні підходи щодо організації заходів; застосовувати методи та критерії оцінювання результативності та ефективності заходів.

Силабус