Мета курсу «Геобрандинг та територіальний маркетинг» – формування системи знань та навичок теоретико-методологічних та змістовних аспектів управління маркетингом регіонів та окремих територій для оптимізації використання їх ресурсів, активізації ділової активності, підвищення рівня життя населення.
За результатами вивчення дисципліни студенти знатимуть: концепції маркетингу в контексті маркетингу територій; інструменти маркетингу територій; сутність територіальної конкуренції і конкурентоспроможності; методичні підходи до дослідження конкурентоспроможності територій; поняття і структура іміджу територій; фактори формування брендів територій; поняття та склад інфраструктури територій; специфіку маркетингу різних країн та регіонів; вмітимуть: ідентифікувати території за класифікаційними ознаками; оцінювати потенціал території за визначеними критеріями; аналізувати імідж території; оцінювати і формувати бренд території; досліджувати стан та перспективи розвитку інфраструктури території; аналізувати особливості маркетингу країн та регіонів; проводити комплексну оцінку маркетингу міст та територіальних одиниць.