Інтернет-реклама

Мета курсу «Інтернет-реклама» – оволодіння студентами базовими навичками щодо рекламних технологій у мережі Інтернет. Курс дозволяє слухачам навчитися орієнтуватися в: рекламних стратегіях сучасного бізнесу; питаннях отримання, обробки та інтерпретації необхідної для рекламної діяльності інформації; підходах у підготовці змісту та оформлення рекламних повідомлень; прийняті оптимальних рішень в ході створення та просування рекламних кампаній; оцінки ефективності рекламної діяльності в мережі Інтернет.

За результатами навчання студенти знатимуть:  основні тренди цифрового ринку, підходи до генерування ідей інтернет-реклами, дослідження цільової аудиторії, поведінки інтернет-покупця, головні етапи становлення ринку інтернет-реклами у світі та основні його тренди; основні терміни, що функціонують у галузі реклами; KPI інтернет-реклами; процеси аудиту рекламних кампаній; норми правового регулювання рекламної та PR-індустрії у вітчизняному та міжнародному інтернет-просторі; вмітимуть: володіти основними рекламними інструментами в інтернеті; застосовувати отримані знання до реалізації рекламної кампанії; розробляти стратегії та тактики системного інтернет-просування; володіти навичками просування товарів та послуг; володітимуть навичками: застосовувати засоби та методи розробки, планування, реалізації та аудиту інтернет-реклами.

Силабус