Курс «Інтернет-реклама» дозволяє слухачам навчитися орієнтуватися в: рекламних стратегіях сучасного бізнесу; питаннях отримання, обробки та інтерпретації необхідної для рекламної діяльності інформації; підходах у підготовці змісту та оформлення рекламних повідомлень; прийняті оптимальних рішень в ході створення та просування рекламних кампаній; оцінки ефективності рекламної діяльності в мережі Інтернет.
Дізнатися: основні тренди цифрового ринку, підходи до генерування ідей інтернет-реклами, дослідження цільової аудиторії, поведінки інтернет-покупця, головні етапи становлення ринку інтернет-реклами у світі та основні його тренди; основні терміни, що функціонують у галузі реклами; KPI інтернет-реклами; процеси аудиту рекламних кампаній; норми правового регулювання рекламної та PR-індустрії у вітчизняному та міжнародному інтернет-просторі.