У результаті вивчення дисципліни «Крос-культурний менеджмент та бізнес-комунікації» можна взнати: висвітлення теоретико-методологічних і прикладних аспектів кроскультурного менеджменту та міжкультурних комунікацій; формування у здобувачів практичних навичок і вмінь щодо застосування методів і механізмів крос-культурного менеджменту та міжкультурних комунікацій; підготовка здобувачів до роботи в мультикультурному середовищі сучасного бізнесу.
Навчитися: самостійно спiлкуватися iноземною мовою; генерувати нові iдеї (креативнiсть); здатнiсть до практичної адаптацiї науково-обґрунтованих соцiокультурних практик в їх глобальному, соціокультурному i локальному вимiрах; здатнiсть швидко адаптуватися до викликiв часу до специфiчних умов i напрямiв професiйної дiяльностi; здатнiсть застосовувати креативнi технологiт на практицi; використовувати на практицi фаховий науково-термiнологiчний апарат, вмiти представляти пiдсумки виконаної роботи; аналiзувати та оцiнювати ризики, приймати ефективнi рiшення з питань соцiокультурної дiяльностi; розумiти i застосовувати сучаснi cвітові соцiокультурні практики; використовувати «модель к», для розв'язання задач i прийнятгя рiшень, ведення переговорiв i наукових дискусiй у сферi менеджментy соцiокультурної дiяльностi; органiзовувати конструктивний дiалог мiж зацiкавленими стейкхолдерами соцiокультурних трансформацiй задля досягнення спiльно визначеної мети(мiсiї); збирати необхiднi данi з рiзних джерел, обробляти i аналiзувати їх практичнi результати iз застосуванням сучасних методiв та спецiалiзованого програмного забезпечення.