У результаті вивчення дисципліни «Міжнародний бізнес» можна узнати: етапи розвитку міжнародного бізнесу; чинники глобалізації та інтернаціоналізації бізнесу, цілі, основні риси, форми та середовище міжнародного бізнесу, суть і основні елементи міжнародних стратегій, сучасні стратегічні орієнтації ТНК, етапи розробки міжнародних стратегій, організаційні структури міжнародних корпорацій, управління міжнародним бізнесом, особливості маркетингової діяльності ТНК, специфіку взаємодії ТНК і національних економік.
Навчиться: аналізувати чинники глобалізації та процеси інтернаціоналізації міжнародних бізнесових операцій, ставити цілі та визначати раціональні форми міжнародного бізнесу; формулювати стратегічні та поточні плани управління міжнародним бізнесом, аналізувати та визначати шляхи вдосконалення організаційних структур міжнародних корпорацій, оцінювати середовище міжнародного бізнесу; визначати вплив діяльності ТНК на національні економіки.