Міжнародний бізнес

В результаті вивчення дисципліни «Міжнародний бізнес» можна дізнатися про: етапи розвитку міжнародного бізнесу; чинники глобалізації та інтернаціоналізації бізнесу; цілі, основні риси, форми та середовище міжнародного бізнесу; суть і основні елементи міжнародних стратегій, сучасні стратегічні орієнтації ТНК, етапи розробки міжнародних стратегій; організаційні структури міжнародних корпорацій, управління міжнародним бізнесом; особливості маркетингової діяльності ТНК; специфіку взаємодії ТНК і національних економік.

Навчитися: аналізувати чинники глобалізації та процеси інтернаціоналізації міжнародних бізнесових операцій; ставити цілі та визначати раціональні форми міжнародного бізнесу; формулювати стратегічні та поточні плани управління міжнародним бізнесом; аналізувати та визначати шляхи вдосконалення організаційних структур міжнародних корпорацій; оцінювати  середовище міжнародного бізнесу; визначати вплив діяльності ТНК на національні економіки.

Робоча програма