Навчальний курс 014Б1М6 Третя іноземна мова (ІІ модуль)

Освітній рівень

Перший  (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

01 Освіта/Педагогіка

Спеціальність

014 Середня освіта

Предметна спеціальність

014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська))

Освітня програма

Середня освіта (Англійська мова і друга іноземна мова)

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (0 академічних годин), практичні заняття (40 академічних годин)

Форма контролю

7 – диференційований залік

Вивчення дисципліни  «Третя іноземна мова (ІІ модуль)» спрямоване на засвоєння лексичного мінімуму та граматичних правил французької мови, необхідних для формування вмінь та навичок читання та розуміння текстів, сприйняття та розуміння усного мовлення, ведення діалогів на побутові теми, розвитку зв’язного усного та письмового мовлення; формування іншомовної комунікативної компетенції, тобто здатності й реальної готовності студентів здійснювати іншомовне спілкування й досягати взаєморозуміння з носіями інших культур, а також розвиток і виховання студентів засобами навчального предмета.

Завдання дисципліни полягають у формуванні в здобувачів  ІК, що полягає у  здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти та фахових компетентностей:

ЗК 6 Здатність до міжособистісної взаємодії.

ЗК 7 Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

ЗК 11 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

СК 5 Здатність формувати іншомовну комунікативну компетентність учнів.

СК 7 Здатність чітко й виразно висловлювати думку, використовувати знання законів техніки мовлення: правильна постановка дихання, розвиток голосу, чітка та зрозуміла дикція, нормативна орфоепія.

СК 8 Здатність спрямовувати експресивні, емоційні, логічні засоби мови для досягнення запланованого прагматичного результату.

СК 10 Здатність брати участь у різних формах професійної комунікації (семінари, конференції, засідання методичного об’єднання, круглі столи, дискусії) та презентувати власні наукові дослідження в галузі освіти та філології.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Третя іноземна мова» є:

ПР 6 Володіти знаннями про систему мови загалом, уміти виділяти галузі філології, окреслювати коло їх основних проблем.

ПР 18 Уміти застосовувати отримані теоретичні знання з граматики на практиці, розуміти різноманітні граматичні структури і розкривати інформацію; ефективно і гнучко використовувати знання з граматики в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування; висловлюватися з необхідним ступенем деталізованості складності, демонструючи вільне володіння прийомами структурної побудови тексту, засобами зв'язності та цілісності на синтаксичному рівні.

ПР 23 Уміти: вести бесіду на сімейні побутові, соціально-культурні теми; розуміти усне мовлення співрозмовника, лектора або диктора у записі в межах пройденої тематики в середньому темпі мовлення; перекладати тексти середньої складності на соціально-культурні теми з французької мови на українську і з української мови на французьку письмово й зі словником, дотримуючись граматичних норм обох мов.

ПР 24 Бути здатним забезпечувати як усне, так і письмове міжмовне посередництво у різноманітних повсякденних та професійних ситуаціях. Уміти працювати зі словниками різних видів, а також із довідково-інформаційною літератури та новітніми інформаційними технологіями у процесі медіації та частково перекладу.

ПР 26 Уміти створювати усні й письмові тексти різних жанрів і стилів державною та іноземною (іноземними) мовами. Уміти анотувати та реферувати тексти різних типів та жанрів.

Оволодіння початковим рівнем третьої іноземної мови спирається на знання, навички й уміння, здобуті під час вивчення  навчальної дисципліни, «Третя іноземна мова (І модуль)», з якою встановлено міждисциплінарні зв’язки на засадах інтеграції та науковості.

Тема 1. Le parcours. Les goûts. Les souvenirs. Le passé composé. L’imparfait. La phrase négative. Les indicateurs de temps . Les pronoms y et en.

Тема 2. Louer un logement. La cuisine. Les pronoms relatifs. La comparaison. La condition. La restriction.

Тема 3. Le portrait phisique. Parler du caractère. La santé. Le futur. Les adjectifs indéfinis. Les pronoms possessifs.  Le futur simple. Le pronom on. Les pronoms COD et COI. Le superlatif. Les pronoms
interrogatifs.

Тема 4. Dans les médias. Consommer responsable. Le subjonctif. Le gérondif. Le conditionnel présent. Le discours rapporté au présent.

Тема 5. Le voyage. La nature. L’accord du participe passé. Les pronoms démonstratifs. La forme passive.

Координатор Syllabus