Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 02 Культура та мистецтво |
Спеціальність | 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація |
Освітня програма | Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (24 академічних годин), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Методика викладання дисциплін художнього циклу» спрямоване на покрокове опанування студентами змістовних, теоретичних, методичних аспектів сучасної мистецької педагогіки; формування комунікаційних компетенцій художника та викладача; а також вивчення методичних аспектів у системі сучасної мистецької освіти, що допоможе розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері образотворчого мистецтва, декоративного мистецтва, реставрації.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі образотворчого мистецтва, декоративного мистецтва, реставрації творів мистецтва або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій, положень і методів та характеризується певною невизначеністю умов.
ЗК 2. Здатність зберігати і примножувати культурно-мистецькі, екологічні, моральні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
СК 13. Здатність викладати фахові дисципліни у дитячих спеціалізованих художніх та мистецьких закладах освіти
Програмними результатами вивчення дисципліни « Методика викладання дисциплін художнього циклу» є:
ПРН 1. Застосовувати комплексний художній підхід для створення цілісного образу.
ПРН 2. Виявляти сучасні знання і розуміння предметної галузі та сфери професійної діяльності, застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях.
ПРН 8. Аналізувати, стилізувати, інтерпретувати та трансформувати об’єкти (як джерела творчого натхнення) для розроблення композиційних рішень; аналізувати принципи морфології об’єктів живої природи, культурно-мистецької спадщини і застосовувати результати аналізу при формуванні концепції твору та побудові художнього образу.
ПРН 15. Володіти фаховою термінологією, теорією і методикою образотворчого мистецтва, декоративного мистецтва, реставрації мистецьких творів.
ПРН 16. Розуміти вагому роль українських етномистецьких традицій у стильових рішеннях творів образотворчого, декоративного та сучасного візуального мистецтва.
ПРН 17. Популяризувати надбання національної та всесвітньої культурної спадщини, а також сприяти проявам патріотизму, національного самоусвідомлення та етнокультурної самоідентифікації.