Навчальний курс 029БОК8 Маркетинг інформаційних продуктів

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

02 Культура і мистецтво

Спеціальність

029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа

Освітня програма

Інформаційна аналітика і PR-діяльність

Обсяг дисципліни

3 кредити (90 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (16 академічних годин),

практичні заняття (16 академічних годин)

Форма контролю

екзамен

Вивчення дисципліни  «Маркетинг інформаційних продуктів» спрямоване на опанування знань щодо формування системи базових знань щодо сутності та видів маркетингу інформаційних продуктів і послуг, принципів побудови інформаційного маркетингу на підприємстві, методів дослідження маркетингової інформації.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і фахових компетентностей:

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів»   є:

РН 2 Впроваджувати й використовувати комунікаційні технології в соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу.

РН 5 Узагальнювати, аналізувати й синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.

РН 7 Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем.

РН 15 Використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

РН 22 Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних і обов’язкових джерел інформації із застосуванням методів інформаційно-аналітичної діяльності.

РН 23. Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і на створення медіа продукту, а також їхню промоцію.

РН 24 Розміщувати оперативну інформацію про свій рекламний, інформаційний та медіа продукт на доступних інтернет- та медійних платформах, виставкових майданчиках.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з  дисциплінами: «Документознавство».

Тема 1. Виникнення, сутність та правові засади підприємництва.

Тема 2. Інформаційний бізнес як напрямок підприємницької діяльності.

Тема 3. Методи дослідження маркетингової інформації.

Тема 4. Виробнича політика інформаційного бізнесу.

Тема 5. Розподільча та рекламно-збутова політика інформаційної фірми.

Тема 6. Дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг.

Тема 7. Ціноутворення в інформаційній галузі.

Координатор Syllabus