Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 03 Гуманітарні науки |
Спеціальність | 035 Філологія |
Освітня програма | Галузевий переклад: англійська мова, німецька мова |
Обсяг дисципліни | 8 кредитів (240 академічних годин |
Види аудиторних занять | Практичні заняття (120 годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання» спрямоване на формування знань і дотримання основ здорового способу життя; формування знань основ організації і методики найбільш ефективних видів і форм раціональної рухової діяльності й уміння застосувати їх на практиці у своїй фізичній активності; знань основ методики оздоровлення і фізичного удосконалення традиційними і нетрадиційними засобами і методами фізичної культури; знань основ фізичного виховання різних верств населення; стійкої навички до щоденних занять фізичними вправами у різноманітних раціональних формах; поінформованості про всі головні цінності фізичної культури і спорту.
Знання та навички, отримані при вивченні цієї дисципліни, дозволяють сформувати у майбутніх фахівців такі ключові компетентності як:
*ІК: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі філології (лінгвістики, літературознавства, фольклористики, перекладу) в процесі професійної діяльності або навчання, що передбачає застосування теорій та методів філологічної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
**ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 8. Здатність працювати в команді та автономно.
ЗК 11. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач має оволодіти такими (програмними) результатами навчання (уміннями й навичками):
***ПРН 3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти.
ПРН 4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства.
ПРН 25. Використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Застосовувати в повсякденному житті та професійній діяльності знання про безпекові умови життя і праці та їхнє поліпшення з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду; обов’язково дотримуватися усіх вимог безпеки життєдіяльності та охорони праці.
Застосовувати на практиці знання про особливу сферу суспільної діяльності з виховання людини, важливими складовими частинами якої є освіта і навчання, знання про внутрішній психічний світ людини, психічні процеси, стани, властивості; використовувати на шляху професійного вдосконалення знання про особливості всебічного (особистісного, соціального, професійного) становлення майбутнього фахівця.
Передумовою для вивчення дисципліни є попередньо опановані шкільні курси «Основи здоров’я» та «Фізична культура».
*ІК – інтегральна компетентність
**ЗК – загальна компетентність
***ПРН – програмний результат навчання
Змістовий модуль І. Легка атлетика.
Змістовий модуль ІІ. Спортивні ігри.
Змістовий модуль ІІІ. Гімнастика.
Змістовий модуль IV. ЗФП – Загальна фізична підготовка.
Змістовий модуль V. ППФП (професійно-прикладна фізична підготовка).
Змістовий модуль VІ. Легка атлетика.
Змістовий модуль VІІ. Спортивні ігри.
Змістовий модуль VІІІ. Гімнастика.
Змістовий модуль ІХ. ЗПФ – Загальна фізична підготовка.
Змістовий модуль Х. ППФП (професійно-прикладна фізична підготовка).