Навчальний курс 035БОК10 Фізичне виховання

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 03 Гуманітарні науки
Спеціальність 035 Філологія
Освітня програма Галузевий переклад: англійська мова, німецька мова
Обсяг дисципліни 8 кредитів (240 академічних годин
Види аудиторних занять Практичні заняття (120 годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання» спрямоване на формування знань і дотримання основ здорового способу життя; формування знань основ організації і методики найбільш ефективних видів і форм раціональної рухової діяльності й уміння застосувати їх на практиці у своїй фізичній активності; знань основ методики оздоровлення і фізичного удосконалення традиційними і нетрадиційними засобами і методами фізичної культури; знань основ фізичного виховання різних верств населення; стійкої навички до щоденних занять фізичними вправами у різноманітних раціональних формах; поінформованості про всі головні цінності фізичної культури і спорту.

 

Знання та навички, отримані при вивченні цієї дисципліни, дозволяють сформувати у майбутніх фахівців такі ключові компетентності як:

*ІК: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі філології (лінгвістики, літературознавства, фольклористики, перекладу) в процесі професійної діяльності або навчання, що передбачає застосування теорій та методів філологічної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

**ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 8. Здатність працювати в команді та автономно.

ЗК 11. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

 

 

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач має оволодіти такими (програмними) результатами навчання (уміннями й навичками):

***ПРН 3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти.

ПРН 4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства.

ПРН 25. Використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

Застосовувати в повсякденному житті та професійній діяльності знання про безпекові умови життя і праці та їхнє поліпшення з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду; обов’язково дотримуватися усіх вимог безпеки життєдіяльності та охорони праці.

Застосовувати на практиці знання про особливу сферу суспільної діяльності з виховання людини, важливими складовими частинами якої є освіта і навчання, знання про внутрішній психічний світ людини, психічні процеси, стани, властивості; використовувати на шляху професійного вдосконалення знання про особливості всебічного (особистісного, соціального, професійного) становлення майбутнього фахівця.

 

Передумовою для вивчення дисципліни є попередньо опановані шкільні курси «Основи здоров’я» та «Фізична культура».

 

*ІК – інтегральна компетентність

**ЗК – загальна компетентність

***ПРН – програмний результат навчання

Змістовий модуль І. Легка атлетика.

Змістовий модуль ІІ. Спортивні ігри.

Змістовий модуль ІІІ. Гімнастика.

Змістовий модуль IV. ЗФП – Загальна фізична підготовка.

Змістовий модуль V. ППФП (професійно-прикладна фізична підготовка).

Змістовий модуль VІ. Легка атлетика.

Змістовий модуль VІІ. Спортивні ігри.

Змістовий модуль VІІІ. Гімнастика.

Змістовий модуль ІХ. ЗПФ – Загальна фізична підготовка.

Змістовий модуль Х. ППФП (професійно-прикладна фізична підготовка).

Координатор Syllabus