Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність | 051 Економіка |
Освітня програма | Економіка |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять | самостійна робота 180 академічних годин |
Форма контролю | Залік |
Мета навчальної дисципліни: підвищення рівня набуття компетентностей здобувачами щодо: здійснення освітнього процесу, навчання, розвитку і професійної підготовки здобувачів; розвитку педагогічних вмінь проведення фахових навчальних занять, виховних заходів зі здобувачами у закладах вищої освіти, формування компетентностей використання різноманітних психолого-педагогічних технологій та методик викладання дисциплін фахового спрямування.
Знання та навички, надбані здобувачем при вивченні даної дисципліни, необхідні йому для професійної викладацької діяльності.
ЗK 2. Здатність до пошуку, оброблення, аналізу, систематизації та узагальнення інформації з різних джерел.
ЗК 5. Здатність комерціалізувати результати наукових досліджень, використовувати права інтелектуальної власності.
ЗК 6. Здатність застосовувати академічну іноземну мову у професійній діяльності та наукових дослідженнях.
ЗК 7. Здатність здійснювати наукову та педагогічну діяльність (навчання, виховання, розвиток і професійну підготовку здобувачів) на основі етичних норм з дотриманням ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей.
ЗК 8. Здатність до педагогічної діяльності із дотриманням академічної та професійної доброчесності.
СK 4. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти та у реальному секторі економіки з дотриманням ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей.
СК 5. Здатність виявляти, поглиблено аналізувати та вирішувати проблеми дослідницького характеру у сфері економіки з врахуванням економічних ризиків та можливих соціально-економічних наслідків, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних досліджень.
СК 8. Здатність дотримуватись етики наукових досліджень, а також правил академічної доброчесності в наукових дослідженнях та науково-педагогічній діяльності.
СК 10. Здатність критичного застосування методів системного аналізу, а також оцінювати їхні можливості для подальшого використання при розв’язанні конкретних наукових та практичних задач.
Програмні результати навчання
ПРН 3. Здатність застосовувати інноваційні науково-педагогічні технології, формулювати зміст, цілі навчання, способи їх досягнення, форми контролю, нести відповідальність за ефективність освітнього процесу з дотриманням норм академічної етики та доброчесності та правових засад організації освітньої та наукової діяльності.
ПРН 5. Мати теоретичні знання з економіки, соціально-економічних систем і на межі предметних галузей знань; дослідницькі навички, достатні для проведення фундаментальних і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій.
ПРН 6. Набути універсальних навичок дослідника:
усної і письмової презентації результатів власних досліджень українською та іноземною мовами;
застосування сучасних інформаційних технологій у науковій та освітній діяльності;
використання інформаційних та комунікативних технологій при спілкуванні, обміні інформацією, зборі, аналізі, обробці, інтерпретації джерел;
організації та проведення навчальних занять, розроблення авторських навчальних курсів та їх презентації;
підготовки результатів наукових досліджень та їх публікації у фахових вітчизняних та закордонних рецензованих національних або міжнародних виданнях, оприлюднення іноземними мовами результатів дослідження на наукових конференціях.
ПРН 9. Вміти систематизувати та узагальнювати інформацію, готувати довідки та огляди з питань професійної діяльності, редагувати, рецензувати тексти; використовувати інформаційні технології для вирішення економічних завдань; робити огляд та пошук інформації, у тому числі іншомовної, використовуючи знання професійної іноземної мови, різноманітні спеціалізовані інформаційні ресурси: наукові видання, електронні бази даних, Інтернет-ресурси; здійснювати графічне оформлення одержаних результатів; цитування.
ПРН 15. Здатність до апробації та впровадження результатів власних досліджень, одержаних на основі використання сучасних інструментів та технологій пошуку, обробки та аналізу інформації, зокрема економіко-математичного аналізу великих масивів даних.
Завдання навчальної дисципліни: ознайомлення зі структурою й особливостями функціонування закладів вищої освіти, їх матеріально-технічною базою; ознайомлення з педагогічним досвідом керівників дисертаційного дослідження; удосконалення й поглиблення компетентностей з обраного напряму досліджень, оволодіння методикою проведення практичних та лабораторних робіт дисциплін професійного спрямування; ознайомлення з роботою куратора-тьютора, організація та проведення виховної роботи в групі.
Передумови для вивчення дисципліни: вивчення дисципліни ґрунтується на знаннях, набутих здобувачами в результаті вивчення дисциплін: сучасні освітні технології у вищій освіті, лідерство та ефективні комунікації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни:
здобувач повинен знати:
особливості освоєння та системного аналізу через наукове сприйняття і критичне осмислення нових знань в предметній та міжпредметних галузях; особливості самовдосконалення, адаптації та дії в нових ситуаціях, прояву креативності;
здобувач повинні вміти:
володіти навичками самостійного оволодіння новими знаннями, використовуючи сучасні освітні технології, навичками професійної аргументації при розборі стандартних ситуацій у сфері управління; методами аналізу виробничо-господарської діяльності підприємства і його підрозділів та оцінки ринкових позицій підприємства; доступно, на високому науковому рівні, доносити сучасні наукові знання та результати досліджень з економічної галузі до професійної та непрофесійної спільноти.
Критерії оцінювання результатів навчання
Критерієм успішного проходження здобувачем освіти підсумкового оцінювання може бути досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни.