Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 071 Облік і оподаткування |
Освітня програма | Облік і оподаткування |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Бізнес-планування» спрямоване на формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок в сфері планування бізнесу, складання бізнес-плану та його аналізу за функціональними аспектами.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:
Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
Здатність досліджувати тенденції розвитку економіки за допомогою інструментарію макро- та мікроекономічного аналізу, робити узагальнення стосовно оцінки прояву окремих явищ, які властиві сучасним процесам в економіці.
Використовувати математичний інструментарій для дослідження соціально-економічних процесів, розв’язання прикладних завдань в сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування.
Проводити аналіз господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз з етою прийняття управлінських рішень.
Здатність до застосування новітніх методів фінансової діагностики на підприємстві, експертно-аналітичної діяльності, інтерпретації показників фінансової звітності в процесі оптимізації управлінських рішень та формування стратегії поведінки суб’єкта господарювання
Програмними результатами вивчення дисципліни «Бізнес-планування» є:
Розуміти організаційно-економічний механізм управління підприємством та оцінювати ефективність прийняття рішень з використанням обліково-аналітичної інформації.
Визначати напрями підвищення ефективності формування фінансових ресурсів, їх розподілу та контролю використання на рівні підприємств різних організаційно-правових форм власності.
Усвідомлювати особливості функціонування підприємств у сучасних умовах господарювання та демонструвати розуміння їх ринкового позиціонування.
Володіти загальнонауковими та спеціальними методами дослідження соціально-економічних явищ і господарських процесів на підприємстві.
Застосовувати новітні методи фінансової діагностики на підприємстві, експертно-аналітичну діяльність, виявляти ключові закономірності, здійснювати їхню інтерпретацію в процесі оптимізації управлінських рішень
Тема 1. Предмет, зміст та структура курсу. Концепція бізнес-плану. Життєвий цикл бізнес-плану.
Тема 2. Інструментарій інвестиційного аналізу.
Тема 3. Критерії оцінювання інвестиційних проектів. Оцінювання проектних рішень в умовах ризику та невизначеності.
Тема 4. Маркетинговий аналіз в бізнес-плануванні.
Тема 5. Технічний аналіз в бізнес-плануванні.
Тема 6. Інституційний аналіз в бізнес-плануванні.
Тема 7. Соціальний аналіз в бізнес-плануванні.
Тема 8. Екологічний аналіз в бізнес-плануванні.
Тема 9. Фінансовий аналіз в бізнес-плануванні.
Тема 10. Економічний аналіз в бізнес-плануванні.