Навчальний курс 071Б2М1 Бізнес-планування

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 071 Облік і оподаткування
Освітня програма Облік і оподаткування
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Бізнес-планування» спрямоване на формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок в сфері планування бізнесу, складання бізнес-плану та його аналізу за функціональними аспектами.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:

Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

Здатність досліджувати тенденції розвитку економіки за допомогою інструментарію макро- та мікроекономічного аналізу, робити узагальнення стосовно оцінки прояву окремих явищ, які властиві сучасним процесам в економіці.

Використовувати математичний інструментарій для дослідження соціально-економічних процесів, розв’язання прикладних завдань в сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування.

Проводити аналіз господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз з етою прийняття управлінських рішень.

Здатність до застосування новітніх методів фінансової діагностики на підприємстві, експертно-аналітичної діяльності, інтерпретації показників фінансової звітності в процесі оптимізації управлінських рішень та формування стратегії поведінки суб’єкта господарювання

Програмними результатами вивчення дисципліни «Бізнес-планування»   є:

Розуміти організаційно-економічний механізм управління підприємством та оцінювати ефективність прийняття рішень з використанням обліково-аналітичної інформації.

Визначати напрями підвищення ефективності формування фінансових ресурсів, їх розподілу та контролю використання на рівні підприємств різних організаційно-правових форм власності.

Усвідомлювати особливості функціонування підприємств у сучасних умовах господарювання та демонструвати розуміння їх ринкового позиціонування.

Володіти загальнонауковими та спеціальними методами дослідження соціально-економічних явищ і господарських процесів на підприємстві.

Застосовувати новітні методи фінансової діагностики на підприємстві, експертно-аналітичну діяльність, виявляти ключові закономірності, здійснювати їхню інтерпретацію в процесі оптимізації управлінських рішень

Тема 1. Предмет, зміст та структура курсу. Концепція бізнес-плану. Життєвий цикл бізнес-плану.

Тема 2. Інструментарій інвестиційного аналізу.

Тема 3. Критерії оцінювання інвестиційних проектів. Оцінювання проектних рішень в умовах ризику та невизначеності.

Тема 4. Маркетинговий аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 5. Технічний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 6. Інституційний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 7. Соціальний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 8. Екологічний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 9. Фінансовий аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 10. Економічний аналіз в бізнес-плануванні.

Координатор Syllabus